janerik Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Har skiftet skiver klosser og bremsesko bak var på eu kontroll og fikk beskjed om at håndbrekket ikke tok godt nok. Har justert i bremseskoene inne i tromlen, her begyner problemmet Etter og strammet skoene intill og skulle teste hånbrekket et par ganger røyk venstre vaier bak, denne er nå byttet men nå har jeg bare så vit det er pedal til hånbrekket. selvjustereren under sette er justert til maks. hva er feil nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janerik Posted July 31, 2012 Author Share Posted July 31, 2012 Kan waieren fremme ha strekt seg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gujoni Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Passet du på at selvjusteringen var helt tilbakeskrudd da du justerte båndene? De skal forøvrig justeres slik at båndene bremser hjulet og så slakkes slik at hjulet ruller fritt. På 210 kommer du til selvjusteringen ovenfra så kanskje du kan få noen til å tråkke på pedalen mens du ser om den fungerer som den skal og hvor mye bevegelse det er på den. Tviler på at vaieren har strukket seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janerik Posted August 1, 2012 Author Share Posted August 1, 2012 selvstrammeren har jeg ikke gjort noe med og heller ikke trengt det. trengte ikke og tilbake føre den når jeg skiftet bond og skiver heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts