RuneT Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Vet ikke hva det kalles, men kanskje terskellister? Selges 500,- Ikke brukt, ikke utpakket annet enn for å ta det sløve bildet du ser. Tror jeg betalte 1200,- Dum som jeg var... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Nøvik Eide Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Hvor i landet er du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted July 31, 2012 Author Share Posted July 31, 2012 Nordfjordeid, Sogn og Fjordane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted August 1, 2012 Author Share Posted August 1, 2012 Ja, det ordner jeg. Men må først avklare med en på mercefreaken som var noen sekunder før deg som sier han skal ha dem. Siden jeg ikke har bedt om bud, er det vel fair med førstemann til mølla-prinsippet så lenge prisen er lik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Ueland Posted August 2, 2012 Share Posted August 2, 2012 Viss ikke solgt så tar jeg dem for mer en han andre !!! er de solgt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Ueland Posted August 2, 2012 Share Posted August 2, 2012 1000kr så tar jeg dem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted August 2, 2012 Author Share Posted August 2, 2012 Det var da voldsomt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Dreggevik Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Hei! Går ut fra at de er solgt? Hvor fikk du kjøpt disse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted November 20, 2012 Author Share Posted November 20, 2012 Har tidligere brukt Svein Bartnes Agentur på Heimdal, men vet ikke om han driver lenger. Tror det var www.luxusline.no. Tror kanskje at akkurat disse ble kjøpt hos www.autoroyal.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts