E_S Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Jeg har som i signaturen en E200 med M111. Ok, ingen rakett uansett, men jeg tror min er litt over snittet sløv. Status: * Starter lett, går jevnt, ingen ulyder eller annet rart * Om jeg gir gass brått fra stillestående med bilen i gir "dør" motoren et sekund før den våkner igjen. * Spesielt på lavere/normalt turtall (under 4000) må jeg ha omtrent bånn gass for at den skal orke å holde farten opp en bakke.. * Selv på motorvei klarer den ikke en liten oppoverbakke i 5. gir uten å gire til 4. for å holde farten. Skiftet: * Lambdasonde * LMM * Luft/bensinfilter * Plugger Noen idé om hva som kan være årsaken? Hadde en 124 E220 før, og det var rene raketten i forhold.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
366sl Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Hei ! Hadde samme problem på min E 200. Trodde selv at det var et problem med katalysator. BOS gjorde "alt" (annet) med bilen, før de gjorde det jeg ba om . ( da hadde bilen gått i nødprogram på automatkasse) Det VAR katalysator. Sjekk hele eksosanlegget ditt, men det høres ut som nøyaktig samme problem jeg hadde ! Lykke til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts