Guest Machman Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Noen som har dekkselet til front slepekrok Flat type ? Sendes til Trondheim .. Treffes enklest på 92605597 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegardxf Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 har liggende ett ulakkert ett her. kan sende deg ett bilde om du fremdeles trenger så du får se at det er rett type Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Har et liggende her i trheim. Mener det var grått Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Machman Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Kanon. hva vill du ha for det ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Kanon. hva vill du ha for det ? Aner ikke hva noe slikt er værd. Send meg et bud på pm el 41441483 du. Vi blir nok enige. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Machman Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 ser de finnes til 140 +frakt vet ikke om de er org eller korekte men bryr meg ikke så hart om det er bare lei av og ha hull der ... hva med 150 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 ser de finnes til 140 +frakt vet ikke om de er org eller korekte men bryr meg ikke så hart om det er bare lei av og ha hull der ... hva med 150 ? Det er greit det. Bare send på ei mld el noe om du vil ha den. Har ferie nå så er bare å komme å hente. Holder til på Ranheim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts