André N Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Jeg bestilte meg noen facelift klarglass lykter fra ebay, men på de var det kun 4 "poler" eller hva jeg nå skal kalle det, og på de gamle var det jo 5, så nå funker jo kjørelys og fjernlys som de skal men parklys og tåkelys vil jo ikke fungere så da får jeg jo varsellampe i dashbordet som lyser og såntno syntes jeg blir irriterende i lengden, hehe Jeg er ikke akkurat noe flink når det kommer til ledninger og drit ... så er det Noen som har no forslag til hva jeg evt kan gjøre? hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André N Posted August 2, 2012 Author Share Posted August 2, 2012 eller noen som vet hvor jeg får tak i koblingskjema til lyktene ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FredrikGundersen Posted August 2, 2012 Share Posted August 2, 2012 Er det kontaktene som er forskjellig? Isåfall kan du vel flytte over litt deler fra de gamle over på de nye? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André N Posted August 2, 2012 Author Share Posted August 2, 2012 Tenkt tanken sjøl, men gamlelyktene har jeg gitt bort hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 2, 2012 Share Posted August 2, 2012 Link til lampene? Skal du ha både nær-/fjern-/park-/tåkelys, så må det 5 ledninger til. (jord er den 5.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gard Johansen Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Tenkt tanken sjøl, men gamlelyktene har jeg gitt bort hehe Du kan få de tilbake, trengte ikke bytte lykter jeg ama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André N Posted August 4, 2012 Author Share Posted August 4, 2012 Link til lampene? Skal du ha både nær-/fjern-/park-/tåkelys, så må det 5 ledninger til. (jord er den 5.) Lampene er no ebaygreier så finner ikke igjen linken, er en stund siden jeg bestilte dem Tenkt tanken sjøl, men gamlelyktene har jeg gitt bort hehe Du kan få de tilbake, trengte ikke bytte lykter jeg ama Det hadde egt vært veldig fint hehe ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts