Guest Sebastian D Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Hei lurer på om noen her inne som har erfaring og kan hjelpe meg med valg av fjærputer og støtdepere til en w123 sedan. Senkesettet er 50mm hele veien rundt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Fjærputer må du selv finne ut av, for det vil variere med hvor mye utstyr du har og hvordan du selv vil at bilen skal se ut. Jeg vil anbefalle å begynne med det som sitter der orginalt. Bilstein har i hvertfall ikke kortere dempere til 123, jeg skal selv forsøke dempere fra 126, men det er en stund frem enda (de ligger på benken klare til montering dog). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Det er en helt vanlig 230E, eneste ekstrautstyr jeg har er vell takstativ Hadde tenkt å gå for 8mm pute fram og orginal size bak. Vil ikke ha en siræva 123. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacGyver93 Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 her ser du min med 45mm, framme og bak, men den er lavere bak en forran, så jeg skal sjekke hvilken puter jeg har, og hvist jeg har den minste, så skal jeg kappe en runde er Jamex sitt med gassdempere, og jeg syns det er skikkelig behagelig og kjøre med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Okidokie Da har jeg bestilt, fjærputer 8mm og orginale bak. Skal bli spennede og montere de nye fjærene Takk for svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Håper du kommer til å oppdatere en egen tråd om bilen din Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts