Guest Avantgarde Posted May 8, 2003 Share Posted May 8, 2003 nå er den snart på nettet. den nye siden altså. tonny, takk for forslaget. jeg synes mercesiden passet best. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted May 8, 2003 Share Posted May 8, 2003 nå er den snart på nettet. den nye siden altså. tonny' date=' takk for forslaget. jeg synes mercesiden passet best.[/quote'] Synes du gjør en god jobb jeg, nå som blant annet kopieringen er over er det nok bra.Sidene er lette men jeg har jo noen tips, ikke at jeg er noe web proff altså. Ett tips er å gjøre thumbnails mindre, tenk deg at du sitter med en 14 400 modem, da er det greit at sidene er så raske som mulig.Et annet tips er å notere kilder ol. kan sende deg litt stoff om du vil, men la oss ta det på mail.simen.malerbakken@mbentusiastklubb.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Avantgarde Posted May 9, 2003 Share Posted May 9, 2003 jeg er nok en ren amatør jeg også. hva mener du med kilder? send meg gjerne litt stoff på merce_freak@msn.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Avantgarde Posted May 9, 2003 Share Posted May 9, 2003 forresten så skal jeg fikse bildene i løpet av helgen hadde jeg tenkt. får se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted May 10, 2003 Share Posted May 10, 2003 jeg er nok en ren amatør jeg også. hva mener du med kilder? send meg gjerne litt stoff på merce_freak@msn.com Kilder er å notere hvor du har stoffet fra.Sender deg noe i løpet av helga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Avantgarde Posted May 10, 2003 Share Posted May 10, 2003 vet ikke om jeg får tid til å fikse siden likevel. den blir vel fikset en gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ///AMG power Posted May 11, 2003 Share Posted May 11, 2003 Hadde jeg fått linken så kunne jeg ha besøkt den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Avantgarde Posted May 12, 2003 Share Posted May 12, 2003 www.bamrud.net/~mercefreak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Avantgarde Posted May 14, 2003 Share Posted May 14, 2003 nåhar jeg rettet opp mange feil. heldigvis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ///AMG power Posted May 20, 2003 Share Posted May 20, 2003 hei njadve Siden din er perfekt ass masse vis av info,bilder video Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Avantgarde Posted May 20, 2003 Share Posted May 20, 2003 sorry, de fleste linkene er døde fordi jeg har glemt å legge dem ut. laster manuelt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ///AMG power Posted May 20, 2003 Share Posted May 20, 2003 jaaa den er en del men bilder virker så det går bra laster ned mange vidio hehhe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts