Guest Mercedes_Avantgarde Posted March 26, 2005 Posted March 26, 2005 Har nå kjøpt meg 18" chrome felger til min w210. Jeg lurer på hvordan jeg skal vedlikeholde disse? Kan jeg feks ha på autoglym extra gloss protection? Eller skal jeg ikke ha på dem noen ting? Quote
TEH Posted March 26, 2005 Posted March 26, 2005 Har nå kjøpt meg 18" chrome felger til min w210. Jeg lurer på hvordan jeg skal vedlikeholde disse? Kan jeg feks ha på autoglym extra gloss protection? Eller skal jeg ikke ha på dem noen ting? Du kan polere dem med hva som helst. Det du skal være forsiktig med er når du vasker dem. Ikke bruk avfetting med syre. Det tar glansen i krommen. Bruk heller Autosol om de blir veldig møkkete. Quote
CHARLIE Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 Er det krommet aluminium eller krommet stålfelg? Quote
Guest Tom Bringsvor Posted September 26, 2005 Posted September 26, 2005 Eller er det høyglanspolert aluminium, eller ditto, men med klarlakk som beskyttelse, greit å være sikker på hvilken overflate man har før man begynner å "skure". Quote
Recommended Posts