Jump to content

årets første tur med toppen nede

Recommended Posts

Guest stig1
Posted

klarte ikke å vente lenger, 10 grader, skyfri himmel og caben stående ute, måtte jo bare ta meg en tur, har aldrig hatt cab før, og oppdaget at det ble morsomt å kjøre bil igjen, kona skjønte ikke helt hvor bil og gubbe var blitt av, skulle bare hente noe i bilen, men fristelsen ble for stor :P

Posted

124 CAB er noe av det vakreste som finnes! Kommer til å bli en klassiker, - og fremdeles eneste Mercedes cabriolet med plass til fire voksne.

Ebola's bil er blitt helt nydelig, godt arbeid, - legger merke til nye hjul og baklys siden sist! Fint at du fikk byttet ut bakre støtfanger også, - cabriolet med original tilhengerfestebakfanger var bare ikke vakkert!

Guest stig1
Posted
124 CAB er noe av det vakreste som finnes! Kommer til å bli en klassiker' date=' - og fremdeles eneste Mercedes cabriolet med plass til fire voksne.

Ebola's bil er blitt helt nydelig, godt arbeid, - legger merke til nye hjul og baklys siden sist! Fint at du fikk byttet ut bakre støtfanger også, - cabriolet med original tilhengerfestebakfanger var bare ikke vakkert![/quote']

enig i at 124 cab er nydelig, men den er ikke den eneste som har plass til 4 voksene, god plass i clk også

Posted

Godt poeng! Mente ikke å såre noen, - som familiefar har jeg bare ikke hatt helt hatt sansen for de store S-klasse cabene der du betaler mer for mindre seteplass! Vakre, kraftfulle og morsomme men ah.. - så upraktiske!

Jeg er dessuten litt partisk her, - med 1996 E220CAB, - ubrukt i vinter, men tas ut imorgen!

Idag ble det motorsykkel i vårværet.

Guest Johan Stub
Posted

En helg med 25 mil uten tak er over. Meg og min fru med vind i håret. Livet blir ikke så mye bedre enn det. Rakk å vaske bilen i ettermiddag også før middagsgjestene kom. :D :D

Guest Entusiast
Posted

Fikk jammen tatt noen turer med cabrioleten jeg også :-).

Guest Espen
Posted
Fikk jammen tatt noen turer med cabrioleten jeg også :-).

Hva slags cabriolet har du? Deilig med taket nede, uansett bil. Nyte det fine vårværet og den friske luften...Nesten bedre enn motorsykkel.

Guest Entusiast
Posted

Hehe, det er ingen Mercedes, så vet nesten ikke om jeg tør å si det her inne.... er bare en billigsak som forøvrig er til salgs. Håper å kunne kjøpe en litt nyere og ordentlig cabriolet senere. Men som du sier er det samme hva slags åpen bil man har. Følelsen er den samme nesten uansett.

**sensur** Bil: Golf cabriolet type 1. **sensur** :lol: :roll: :oops: 8)

Tenkte faktisk litt på den nye SLK'en. Bytte Golf IV og cabrioleten inn i en slik :-).

• 3 weeks later...
Guest Ronnie Westpold
Posted

Ja da var første turen min med toppen nede tilbakelagt også. Tror jeg rakk å kjøre 2 kilometer før regnet kom :evil: MEN deilig å få godbilen på plass. Meldt govær i helga så da blir det crusing 8)

Guest Johan Stub
Posted

Gratulerer med ny godbil! Ønsker deg mange timer med vind i håret denne sommeren.

:D :D

Guest 500SL
Posted

Kjør pent med taket nede, folkens:( Jeg tok min en tur ut med prøveskilter forrige helg. Det endte med at jeg måtte dra to av mine venner ut av en Porsche cab, en død og en hardt skadet. Rund kast etter et voldsomt telehiv ut av en sving..... :cry: :cry: :cry:

• 7 months later...