Hallgeir Helland Posted April 9, 2012 Posted April 9, 2012 Hei, Er det bare meg som har hatt problemer med Photobucket i det siste? Jeg får ikke svar fra photobucket.com i det hele tatt. Ikke på min side, ikke mine bilder der og heller ikke får jeg se andres bilder der. Er det lokalt eller har andre samme problem? Quote
Hallgeir Helland Posted April 9, 2012 Author Posted April 9, 2012 Jeg prøvde å gå over til OpenDNS - ingen forskjell. Kjørte en traceroute via dnsstuff.com: http://www.dnsstuff.com/tools/tracert/?tool_id=68&token=&toolhandler_redirect=0&ip=Photobucket.com Den sier timeout på slutten...... Quote
Hallgeir Helland Posted April 9, 2012 Author Posted April 9, 2012 Ja gjerne det, men alle de andre bildene som allerede ligger på photo-barf-bucket kommer jo ikke frem i forum poster hvor de er blitt brukt..... Quote
repvik Posted April 9, 2012 Posted April 9, 2012 Nei, det er dessverre et problem. Og det var derfor jeg satte opp bilder.mbentusiastklubb.com, slik at vi slipper det problemet med nye bilder... Quote
Lars Alex Posted April 9, 2012 Posted April 9, 2012 Hva skjer? Jeg sjekket ut min tråd om bilen og der ligger alle bildene i hvertfall. De er hostet hos Photobucket. Quote
CHARLIE Posted April 9, 2012 Posted April 9, 2012 Jeg har heller ingen problemer med "bucketten". Brukte den senest tidligere idag da jeg "hostet opp" bilder av de nye manifoilene til 450 SEL´en min. Quote
Recommended Posts