Kristian B Voll Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Heisann Lurer på om det er noen som har peiling på hvilken type sokkel pærene i dashbord på min w210 har. De fleste lysene i dash er ikke fungerende, tenkte jeg skulle investere i nye røde diodepærer. Displayet på temperaturmåleren min er også defekt, her lyser bare den ene pæren. Er dette også noe som ordnes ved å bytte bakgrunnspære? Takker for svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Heisann Lurer på om det er noen som har peiling på hvilken type sokkel pærene i dashbord på min w210 har. De fleste lysene i dash er ikke fungerende, tenkte jeg skulle investere i nye røde diodepærer. Displayet på temperaturmåleren min er også defekt, her lyser bare den ene pæren. Er dette også noe som ordnes ved å bytte bakgrunnspære? Takker for svar Kan være, det sitter en "bunke" pærer der, de fleste andre pærer er vel wedge typen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dannyboy Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 ...når du er "inne på" instrumentpærer. Vil en defekt instrumentpære ha noe å si på feilalarmen til lyssystemet ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 ...når du er "inne på" instrumentpærer. Vil en defekt instrumentpære ha noe å si på feilalarmen til lyssystemet ? Pærevarsleren? Den fyrer ikke på noen interiørpærer på noen av mercedesene jeg vet av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts