Guest Merete Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Er det noen som vet listeprisen for en MB E220 1993 Modell??? Takknemlig for hjelp, da jeg ikke har en anelse om hva det kan være. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Tenker du på da bilen var ny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassen Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 På ligningen så står min E220 stasjonsvogn oppført med nypris med 650000 vist det var det du mente? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merete Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Ja, listepris som ny Hvilken årsmodell har du da? Er ikke stasjonsvogn jeg har, men er for å føre på ligningen jeg tenker på... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 en 93 modell settes vel opp som formueverdi på 1500 pga alder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassen Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Åja, min står oppført med 1000 kr på ligningen så den regnes no ikke som formue lengre! Er en 94 model! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merete Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Så jeg trenger egentlig ikke føre noe som helst da, bilen er jo ikke filla verdt annet enn til bruk for meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 riktig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merete Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Noen som vil kjøpe en rusten, gammel MB, mange feil og mangler men den går og er EU godkjent i år.... Takk for svar folkens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Biler fra 1995 og eldre settes til en ligningsverdi på 1000. (lønnsomt å plassere pengene i gammel bil altså) Listepris på nyere biler finner du her: http://www.skatteetaten.no/no/Tabeller-og-satser/Bilpriser---listepris-som-ny/2011/ Dette går forøvrig automatisk nå ser jeg. På min selvangivelse er ihvertfall bil oppført med regnummer nypris og ligningsverdi. Men det lønner seg å følge med. En venninne fikk oppført sin Audi A4 med nybilpris på 3,3 mill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts