Arild Flatland Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Dobbel-rolloen i min S210 har slått seg vrang. Den trekker ikke inn duken igjen, så jeg regner med at det er en fjør som enten har røket eller "hoppet av". Har borret ut popnaglene som endestykkene er festet med, men sliter med å få de av. Det virker som deler av opprullingsmekanismen er festet i endestykkene og det eneste jeg har fått til så langt er å få sprekker i plasten på endestykkene og løsne en fjær til slik at også bagasjenettet har mistet evnen til å bli trukket inn i boksen igjen Tar for gitt at noen har hatt de samme problemene tidligere, er det noen som har noen gode råd å dele med meg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-boy Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Jeg kom aldri så langt siden jeg fant nylonstripsen (kabelsamler) som hadde surra seg inni der men hadde tenkt å prøve denne: http://www.db-forum.de/forum/instandhaltung-reparaturen-pflege/20380-doppelrollo-reparatur-anleitung.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Flatland Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 Den linken er jo suveren, takk skal du ha! Nå kan påskekrimmen erstattes av oppfriskning av 30 år gammel skoletysk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts