Guest Geir Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Smekklåsen har konket... Må jeg ha tak i nytt lokk, eller er det en duppeditt inni låsen som kan byttes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Det er enklest å bytte hele lokket, dog er det ikkke sikkert at du finner et hvor treverket (hvis du har det) matcher 100% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Om du skrur den av, så sitter skruene på innsiden av dashbordet. Skru ut dekselet under ved fotplassen først, så ser du skruene når du har tatt ut dekselet. Om jeg husker riktig, så skal den sitte i 4 stk 10mm skruer ( to stk i hver hengsle) . Når du har fått den ut, kan du skru hele dette lokket i molekyler. Jeg gjorde dette på min en gang, å da var det bare noe som hadde hoppet av som lett lot seg reparere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts