Guest Daniel Spro Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Skal demontere spilleren i c200 min. Har ikke de bladene som skal inn i fronten av spillern for å få av klipsene. Noen tips? må hele frontpanelet av, evt hvordan går jeg fram da? Quote
Guest Daniel Spro Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Det er den originale mercedes kasettspilleren. Quote
Hallgeir Helland Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Man kan få kjøpt, eller lånt, korrekt verktøy hos en forhandler. Jeg vet, fordi vi (jobben min) selger nevnte verktøy til forhandlerne. Quote
Olav Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Samme verktøy brukes også på biler med v-er eller ringer i grillen. Quote
Hallgeir Helland Posted April 2, 2012 Posted April 2, 2012 Tror det skal være disse: http://www.nexxia.co.uk/product.asp?section=&product_code=PC5-132 Du kan bestille dem gjennom f.eks. Mekk butikker, eller Felleskjøpet. Leverandør er BEMA. Veil. pris er 58,- inkl MVA Quote
Recommended Posts