Guest sledoholics Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Jeg tok med meg hjem en snøfreser fra jobben til påske. Tenkte jeg skulle frese bort snø på plen o.l Fresen stod lagret i garasjen på lørdag morgen da jeg hørte naboen starte opp sin Honda 6hk. Jeg kunne ikke dy meg. måtte bare ut og frese...... specs: Merke: STAWVekt: 700kgmotor: Izuzu dieseleffekt: 60hk Skulle sett tryne på gubben der han stod med 6hestern sin...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 He He, dritt bra!! Turbo og intercooler på den der, å du er i mål Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Turbo og intercooler på denOg koble turboen til sneutkastet. Kan kaste seen helt til naboen da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Jeg tok med meg hjem en snøfreser fra jobben til påske. Tenkte jeg skulle frese bort snø på plen o.l Fresen stod lagret i garasjen på lørdag morgen da jeg hørte naboen starte opp sin Honda 6hk. Jeg kunne ikke dy meg. måtte bare ut og frese...... specs: Merke: STAWVekt: 700kgmotor: Izuzu dieseleffekt: 60hk Skulle sett tryne på gubben der han stod med 6hestern sin...... trodde jeg hadde en stor freser (13hk). men må nok bøye meg i støvet, den var jo grotesk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts