Richard Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Har en w211 E240 2002 med følgende feilkode, display faulty. Ingen lys på H.side foran virker lengre. Har prøvd å lese av feilkode men de fant ingen spesifikk feil sa de. Hvordan kan alle lysene forsvinne på en gang? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gujoni Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Hvis du har hengerfeste så kan det være dårlig kontakt i en svart boks på ledningsnettet til dette. Har hatt det samme på min S 211`03 og fikk da den feilkoden pluss feilkode for SRS, bremser og div. Dro bare ut pluggen på ledningsnettet og satte den inn igjen og så var alt iorden. Verkstedet fant ikke noe galt på min bil heller enda de kjørte full diagnose med utskrift av historikk på feilkoder. Denne boksen sitter bak på v. side innenfor dekselet på min, men er kanskje litt forskjellig på sedan. Vet ikke hva den er for, men er tydeligvis viktig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Posted March 30, 2012 Author Share Posted March 30, 2012 Har ikke hengerfeste....Det jeg synes er snodig er at parklys,nærlys,tåkelys,fulltlys og blinklys har sluttet å virke på H.side. Noen som vet om dette styres av en felles styre enhet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 En kompis hadde samme problem som dette. Feilen lå under matta på passasjer siden, der er det et koblingspunkt til lysene. Denne var full av irr å dritt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Posted April 1, 2012 Author Share Posted April 1, 2012 problem solved... takk for alle tips.. Det viste seg at jeg ikke hadde vært nøye nok med å sjekke alle sikringer. Noe som ikke er bare bare på en 211 med sikringsbokser i hvert hjørne av bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts