Sondre Næss Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Jeg fikk høre for ikke så lenge siden at det har blitt lettere å godkjenne trimming av biler nå enn det var før. Hva er det egentlig som innebærer å få godkjent en trimmet bil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Erik S. Mangerøy Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Dette har jeg og hørt. Men aner egentlig ikke hvorfor. De som kreves ved godkjenning er naturligvis at drivverk, understell og bremser, samt avgas henger på greip. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre Næss Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Jeg har også hørt at vi kan senke bilene enda lavere enn det vi kunne før. Kom i slutten av 2010 tror jeg. Sammtidig ser jeg at på toll.no er det kommet en kalkulator for statusendring av kjøretøy. Kanskje det har noe å si? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Den statusendringa har vært i mange år den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre Næss Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Blæ blæ blæ, så den ikke før for ett par månder siden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts