Solbakken Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Her kan vi skravle om hvem som skal dit, når og hva vi skal kjøre.. Regner med at de fleste som er inne her skal på dette treffet i år? Jeg har alt meldt meg på Hvem er klare?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 har værtfall hotell rom je da;) med werner og stian;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted March 27, 2012 Author Share Posted March 27, 2012 hotellrom har vi ja slik familie de lux Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 jeg og walter og kanskje flere? drar vel fra br dal rundt 16.30 torsdag 24 mai til gol, om noen vil slå følge eller henge på fra andre plasser. gjøvik 5 eller noe rundt der da Werner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted April 11, 2012 Author Share Posted April 11, 2012 Høres ut som en plan det Stian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 klar den 24 je;) har ei flaske je kjøpte på danskebåten som jeg tenker på å ta med;) IMSDAL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted May 2, 2012 Author Share Posted May 2, 2012 Imsdal er bra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 Håper alle som kommer husker å melde seg på i god tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 vi er klare fredag. usikker på klokkeslett ennå, så vis flere skal iveien fredag kan vi samkjøre. Blir vel samme vei som ifjor: Gjøvik, dokka... Gleder meg til ett sosialt og gøy treff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Bare 16 dager til avreise mot Gol nå Blir brukbart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 blir brukbart satser på å være klar du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 je er klar;) bare bilen som ikke er helt klar da men:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted May 10, 2012 Author Share Posted May 10, 2012 klar som en kylling jeg værre med bilen... den mangler litt pollering og litt sånn fjerning av noe brunt og montering av litt spesialutstyr til utstillinga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Hva er det du pønsker på nå da werner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 Nhe, noe rart kanskje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 hehe ;P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted May 18, 2012 Author Share Posted May 18, 2012 Ikke lenge igjen nå Hører rykter om bra vær også.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 er nok jeg som har bestilt været Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted May 19, 2012 Author Share Posted May 19, 2012 Bra Men syns detkan bli bra vær her nå, så jeg får gjort litt på bilen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted May 20, 2012 Share Posted May 20, 2012 er nok jeg som har bestilt været Riktig ordre det der Flere som skal iveien Fredag? Tenker å dra på formiddagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted May 22, 2012 Author Share Posted May 22, 2012 Vg spår opp til 27 grader på lørdagen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 takker for ett brukbart treff med hele gjengen bare å gjøre seg klar for vinter treff da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted May 28, 2012 Author Share Posted May 28, 2012 detta var knall ja takker alle for en fantastisk helg må vel prøve å få til en tur på vintertreffet å ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 Takker for ett supert treff folkens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Litt sent, men takk for en kjempe helg må vel vært beste helga oppå der mye bra drikke også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts