kent a.L. Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Nye bruksbilen i heimen. 1995mod 463 GD350. D27 ELECTRIC SLIDING/LIFTING ROOF D80 Unknown ER5 Unknown E43 13-POLE TRAILER PLUG SOCKET FZ6 Unknown H20 Unknown P39 Unknown Q55 TRAILER HITCH, REINFORCED BALL HEAD, LOW D 96/4 Q58 TOW-OFF COUPLING, FRONT S34 Unknown V18 INTERIOR TRIM IN BLACK V46 PASSENGER COMPARTMENT FLOOR MATS X30 VEHICLE REGISTRATION BOOK Y16 FIRE EXTINGUISHER Y45 EMERGENCY LANTERN 9149 Unknown Km stand: 282000 noe overflate rust.. Det var en def glødeplugg når jeg kjøpte den. så har bytta alle seks nå, pluss en liten garasje service: Olje+ filter. diesel filter *2. og siden alt var av,ble det nye pakninger på innsug og ny lakk. Før jobben Div godteri Etter litt kos og pleie Gikk fra s211 til denne så var veldig spent. Har hatt to GD`er før, men det var 85 og 87mod. Hittil trives vi utrolig godt med denne, ikke akkurat mye komfort. Men sitter høyt og godt. Godt dempet med tanke på støy er`n faktisk også Grillen ble litt deformert så der må noe gjøres, tar imot tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 blei lekkert med den lakeringen ja. hmm frister meg til å ta motor vask på min...heheh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Grom vogn Var det mye jobb å bytte glødepluggen? Hva brukte du til å lakkere med? Ser bra ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted March 28, 2012 Author Share Posted March 28, 2012 blei lekkert med den lakeringen ja. hmm frister meg til å ta motor vask på min...heheh Takk. Ja, blir litt likere å se på når alt er rent. Tar motorvask når jeg vet lakken er herdet her også Grom vogn Var det mye jobb å bytte glødepluggen? Hva brukte du til å lakkere med? Ser bra ut. Takktakk. Var litt jobb ja, første gang jeg har gjort det nå. Var ganske trangt så tok av innsuget, ta kommer du fint til. God plass rundt motoren og en fin sjanse til å pynte litt Kjøpte motor lakk som tåler varme. skal finne igjen boksen. Det var ikke sånn type som brukes på eksos etc, da den herder ved 250 grader. Glass blåste alle delene, så lakkerte. Måtte "tørrsprøyte" (kan ikke å lakkere altså, men prøvde), for ville ha det halv blank. nesten mere matt faktisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Tørr..hæ ? Vil det fungere med sandblåsing også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Med fare for å tråkke i salaten nå, og på noen føtter Lakken jeg kjøpte ble alt for blank,syntes jeg. Og de hadde den ikke i matt sort. Så fikk beskjed om å spraye lenger unna, tørrsprøyte kalte han det. Legge støvet over på en måte. (blir fryktelig knotete forklart det her) Ser da ut til å fungere, så har vel ikke blitt lurt så innmari. Mener å ha hørt att ren sandblåsing kansje kan blåse forurensninger lenger inn i aluminiumen. Husker ikke helt hva det heter, men aluminiumsfosfat E.L kansje. Garantert noen her som vet det med sikkerhet. Vasket delene godt og brukte silikonfjerner etterpå. Så lakk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Var ikke G lykke på 4 hjul allikevel? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35981936 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted August 10, 2012 Author Share Posted August 10, 2012 LES: Vurderes solgt grunnet skole gang. Har jo ikke lyst til å selge men har begynt som student igjen... Kan byttes i billigere bil, med tilhengerfeste evt fornuftige bud.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts