Guest kim andre Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Er på leting etter 18"Amg felger til min s211,gjerne kopi. Noen som veit hvilke sjapper som har noen? eller er landet blåst for kopi felger??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Hva slags AMG tenker du på? Er jo endel forskjellige design fra AMG også etterhvert... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kim andre Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 5 eikers felger 8,5 + 9,5 18. usikre på hva dem heter,uten kant. (cls amg felg???) Noen som har linker til sjapper??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 5 eikers felger 8,5 + 9,5 18. usikre på hva dem heter,uten kant. (cls amg felg???) Noen som har linker til sjapper??? Slike felger du mener? Lurer på om ikke jeg har 1 sett med 8,5 og 9,5 x 18" felger igjen på lager av disse. Kan sjekke imorgen hvis du vil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kim andre Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 yes er slike eg er på jakt etter.... Har du en pris?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 yes er slike eg er på jakt etter.... Har du en pris?? Send meg en mail på forus@dekk1.com og merk med Charlie, så skal jeg sjekke pris og svare deg på mail imorgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kim andre Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 ok,mail sendt. takk for hjelpa!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kim andre Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 da viste det seg at dem var i 19",å d vil eg ikke ha.... Ingen somhar anelse om noen andre som kan ha disse??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 da viste det seg at dem var i 19",å d vil eg ikke ha.... Ingen somhar anelse om noen andre som kan ha disse??? Sender deg en mail imorgen. Har kanskje noe på gang likevel, Kim Andre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SondreS Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Beckmeister.no selger mange replika felger til de fleste merker til ein grei pris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Etter at trådstartere avbestilte, så har jeg 2 stk 8,5x18 og 2 stk 9,5x18 tilgjengelig om noen er interessert. Er ventet å ankomme rett over påske Ta gjerne kontakt via PM, tlf/SMS 99 55 33 07 eller send mail på forus@dekk1.com (merk m/ Charlie) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts