Guest J.J. Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Hei! Har problemer med taket på min SLK200 R170 '98. Taket har funket som det skal hele tiden, testet det for få uker siden og det funket da også. Men nå i går skulle jeg ha det av og det gikk ikke. Prøvde flere ganger og noen ganger går rutene ned men ikke noe mer enn det.. Cab-knappen blinker rødt. Noen som har opplevd noe slikt? Vær så snill og hjelp meg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Hva står det i instruksjonsboka når knappen blinker rødt da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J.J. Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Når knappen blinker rødt, er det at f.eks. Teppet bak i bagasjerommet ikke er på plass, at bakluken et åpen, eller at bilen ikke står i ro.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn Arntzen Posted May 30, 2012 Share Posted May 30, 2012 Står speiljusteringsbryter i riktig stilling? Skal peke mot venstre. Bjørn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts