Guest MBw202 Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Hei, Her er noen bilder av mitt anlegg i w202. legg igjen en kommentar Sånn ble det til slutt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HåvardR Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Såg greit ut det, men du burde montere nakkestøttene igjen, både pga. det ser bedre ut (i mine auger) og du slipper å risikere å knekke nakken på dei som sitter baki visst det skulle oppstå ein kollisjon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegardxf Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 veldig vanskelig og si noe om anlegget når man ikke vet noe om det... hva har du koblet disse 12x8'ene på? hva har du av forsterkere, spiller, kabler, batteri, lydprosessor etc.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HåvardR Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Trur han tenkte på kva vi meinte utseende messig, vertfal slik eg tolka det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Ser jo veldig pent ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Hvordan er hylla festa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBw202 Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 hei, mellom plata og ståle la jeg en lekt på begge sider som jeg skrudde under fra så skrudde jeg platen i lekten. Det sitter ganske bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts