Lassen Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Har bare et kjapt spørsmål om nivåreguleringen på s124en.. Hvor langt ned er det mulig å få den med de originale sportline fjærer. Føler jeg ikke får den lavt nok ved å stille på nivåreguleringen? Også et kjapt spørsmål om kombihendelen, min kombihendel fungere slik at vist eg har blinka til venstre så fungere ikke vindusviskeren etterpå, da må løfte kombihendelen litt opp over, da fungerer den fint! Noen ideer hva som kan være galt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Nivå vil bare til en viss grad justere høyden på bilen. Den skal i utgangspunktet hvile på fjærene, og så skal det være litt trykk i nivå. Du får den ikke lavere enn det fjærene går ned til. Skrur du opp lufteskruen oppå nivåventilen, så vil trykket forsvinne helt, og da ser du hvor langt ned den går. Du kan også jekke den opp litt, da skal trykket forsvinne. Mulig motoren må gå samtidig, det er jeg usikker på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts