FrodeS Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Det kan se ut til at AMS er på farta igjen, med oppringinger til tidligere abbonenter. Vi har tidligere fått bekreftet at de har slettet alle MBE-medlemmer som ikke har andre abbonement (f.eks. vi menn osv) fra HM-media. Dette har de tydeligvis ikke gjort, og de bryr seg tydeligvis heller ikke om at folk er reservert mot telefonsalg. Dersom noen blir oppringt fra AMS, ber jeg om at de legger inn en klage til forbrukerombudet på DENNE linken. Post gjerne her også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 HUSK: Den som ringer, ringer ut fra lister. De har ikke noe kjennskap til MBE, avtalen og at vi skulle ha blitt fjernet for flere år siden. Ikke riv kjeft på stakkaren som bare gjør jobben sin. Det er oppdragsgiver, Hjemmet Mortensen, som skal ha den skyllebøtta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MB JON Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Ja de ringte meg også i går men jeg takket høflig nei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Ja de ringte meg også i går men jeg takket høflig nei Legg gjerne inn klage, sånn at alle i klubben slipper å bli oppringt hvert eneste år. Forbrukerombudet reagerer ikke på enkeltklager, så det må noen til. Hjemmet-Mortensen har flere år lovet at vi har blitt fjernet fra listene, men vi blir oppringt på nytt året etter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 HM Media sier nå at de har stoppet kampanjen og skal sjekke listene. Om flere får telefoner etter dette innlegget, si fra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 ble ringdt opp for ca halvtime siden.. de viste ingenting om mbe.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Klag ivei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Reserverer man seg på brønnøysundregistrene, så blir det bedre vel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Reserverer man seg på brønnøysundregistrene, så blir det bedre vel? Jeg har vært registrert i brønnøysundregisteret siden det ble mulig å reservere seg, og Hjemmet-Mortensen sier også at det burde ha blokkert oppringningen til meg. Men den gang ei. Og jeg er heller ikke den eneste som har reservert seg og fått oppringning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonassen Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Reserverer man seg på brønnøysundregistrene, så blir det bedre vel? Jeg har vært registrert i brønnøysundregisteret siden det ble mulig å reservere seg, og Hjemmet-Mortensen sier også at det burde ha blokkert oppringningen til meg. Men den gang ei. Og jeg er heller ikke den eneste som har reservert seg og fått oppringning. Det går kanskje gjennom Altinn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Blir aldri oppringt jeg. Selvsakt glad for det.. Det var en del når jeg hadde fast telefon da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Blir aldri oppringt jeg. Selvsakt glad for det.. Det var en del når jeg hadde fast telefon da Jeg blir ringt opp på mob. som er registrert på jobben. Har aldri hatt AMS annet enn via MBE... Hun jeg prata med beklaget fælt og sa att jeg ikke var førstemann som var litt irritert over att dem ringte og nå skulle hu ta det videre for dette skulle ikke ha skjedd.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 21, 2012 Author Share Posted March 21, 2012 Reserverer man seg på brønnøysundregistrene, så blir det bedre vel? Nei, dessverre ikke. De påstår hardnakket at de vasker listene sine mot reservasjonsregisteret, men det gjør de tydeligvis ikke. Dette er 3. gangen de ringer tidligere medlemmer, som har reservert seg. Det er derfor man kan klage dem inn hos forbrukerombudet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Da har jeg fått kopi av et brev fra forbrukerombudet til Egmont Hjemmet-Mortensen. Så får vi se hva EHM sier. Venter fortsatt på en endelig avklaring hos de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts