bska Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Etter noen litt mer enn ivrige sjeler luftet ønske om dynokveld så har jeg i kveld fått sjekket saken opp mot EBB & Dynapack'n. OhYes - det ligger an til at vi skal få komme til helt i slutten av april eller uti Mai. Vet ikke hva prisen riktig ennå, men tidligere har det vær gunstige priser. Foreløpig ligger det an til en torsdag eller lørdag, kommer med dato, tid og sted etter påske. Vi booker tid etter hvor mange som melder sin interesse i denne tråden - først til mølla prinsippet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Glimrende Bernt Eg stille dobelt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Inge Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Må vel kanskje stilla eg og. må jo ha ei måling på kor mange krettur det er i Gliset før eg eventuelt blir smitta av datasprut viruset som herjer i dalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Eg stille dobelt! Antar at du mener dobbelt :lol: Kanskje jeg skulle fått testet 450?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 D vil jeg anbefale Charlie, om ikke annet en å få en helse sjekk på motor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seldal Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Muligens jeg kan stille med SL450! Må se når det nermer seg Vist den ikke er klar, så stiller jeg med E240. Kjekt å se hvor mye effektøkning jeg får i den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Honoré Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Jeg kommer! Men det ikke min feil visst benken ikke tåle maskineriet mitt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabcruser Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Kaster meg inn her jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Honoré Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 nå begynner det å gå mot slutten av April Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted April 15, 2012 Author Share Posted April 15, 2012 nå begynner det å gå mot slutten av April - det medfører alldeles riktighet Jens satser på å få frem en dato og litt fakta ila uka da har vi følgende liste/prioritet: Torstein x2 Tor Inge Charlie Håland Jens Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Eg e me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Dere kan avsette torsdag 10 Mai, dette vil foregå i Tananger, vi starter opp i 16:00 tiden de som ikke vet utveksling i bakaksel må fremskaffe dette (raskere å konf dynapacken da) vi må organisere med oss ett utvalg av hjulbolter (kort type) slik at vi får montert hubbene uten for mye kluss mer info når det nærmer seg Torstein x2 Tor Inge Charlie Håland Jens Morten Johnny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seldal Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Dere kan avsette torsdag 10 Mai, dette vil foregå i Tananger, vi starter opp i 16:00 tiden de som ikke vet utveksling i bakaksel må fremskaffe dette (raskere å konf dynapacken da) vi må organisere med oss ett utvalg av hjulbolter (kort type) slik at vi får montert hubbene uten for mye kluss mer info når det nærmer seg Torstein x2 Tor Inge Charlie Håland Jens Morten Johnny Noe mer info her? Pris/plass? Finner man utveksling i epc'n? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Dere kan avsette torsdag 10 Mai, dette vil foregå i Tananger, vi starter opp i 16:00 tiden Jeg må dessverre melde pass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted May 8, 2012 Author Share Posted May 8, 2012 Vi starter opp kl 16:00 i Tananger, se bilde under Husk å spore opp utveksling i diff på din bil, noen tips under. De med nyere biler (w210 & De) bør sjekke om det går an å skru av ASR støttehjul og sånt Klubbpris 500kr, hard cash only - dere får kvittering/utskrift med på kjøpet Kjøreplan i denne rekkefølge: Torstein nr1 Tor Inge Torstein nr2 Håland Jens Morten (?) Johnny (?) Vi har fått noen avbud og noen semi-tvilere så her er det fritt frem å henge seg på. Det er viktig at vi møter opp med tilstrekkelig deltagere slik at vi unngår dødtid og samtidig får anledning til å komme tilbake ved en annen anledning. Jeg har ordnet ett sett med korte bolter som passer w201, w124 etc. Tar også med kaffetrakter. ...er det noen som er lyrisk gode på adjektiver anbefales bidrag til vår kjære redaktør Sven Håkon Dersom det er noen som er litt huslige og vil steke vafler eller noe sånt så hadde det vært konge Sånn røflig går det 30min på hvert run inkl rigging Husk varme klær, håbunad er ypperlig PS! De som ønsker å ta bilder avklarer dette med meg eller Erik Bjørvik (EBB) Kart: utveksling; cut'n paste fra google: http://baureihe201.de/W201/technik.htm http://www.benzworld.org/forums/w123-e-ce-d-cd-td/1625083-w123-axle-ratios.html http://www.w124performance.com/docs/mb/other/differentials.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Inge Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 skal enkelte av oss møte tidlegare som nemnt i dalen på mandag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted May 9, 2012 Author Share Posted May 9, 2012 Tor Inge, jeg håper å være på plass fra 15:30 tiden. Det er bare å møte opp å rigge med en gang - så sant EBB har låst opp dørene da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Inge Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Då kjem nok eg rundt der ein plass, avhengig av korleis det passer med ferja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seldal Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Noen som kan sende meg adressen på PM? Lite kjent i det området:/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Eg komme tidligt me 230en, men sjåføren på 560en melde at an bler litt forsinka, mulig nogen andre kan ta øve på run nr 3? Komme åg en slektning me en 300TE-24 sånn itte kvert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Kommer resultatene opp her, eller koker det bare bort i kålen mon tro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seldal Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Kommer resultatene opp her, eller koker det bare bort i kålen mon tro Kan med hånden på hjerte si at min bil imponerte! At en bil fra 2000 mistet så mye HK hadde jeg aldri trudd Resultatet ble skremmende: 104.4HK og 173.7NM! Skal se om jeg ikke klarer å laste opp papirene over helgen:) MEN(!), det er alltid et men, nå har jeg best potensiale til å ha mest effektøkning:D Ja Bernt, skal bytte navn til seldal;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Det var da et stort tap? Må væra noe fundamentalt gale der? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seldal Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Det var da et stort tap? Må væra noe fundamentalt gale der? Ja, er nok noe som ikke er helt i orden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 218hk/382nm 226hk/370nm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts