Guest mbw202 Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 hei her om dagne klarte jeg å subbe frontfangeren min i en kant. støtfangeren ble skadet og har noen forslag til å fikse det enkelt å billig måte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Olav Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 før eller 98 mod? legg ut link til bilde, så kan noen her hjelpe deg med å få det synlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MERCEDES FAN Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Det er en sølv w202 1998-modell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MERCEDES FAN Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 http://s1172.photobucket.com/albums/r572/mbw202/?action=view¤t=2012-03-20171222.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HanDerre Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Jeg har nettopp reparert to lignende skader, den ene på en Polo og den andre på en Mazda 3. Begge skadene innbefattet sprekker i fangerne som måtte presses/lirkes på plass igjen ved hjelp av tapetkniv, slipepapir, varmepistol, tvinger og lastestropper! Jeg begynte med 240-korning med deltasliper for å rubbe opp plastikken. Deretter økte jeg gradvis til 1200 før jeg blåste rent med luftverktøy, vaska overflaten med tynner og sparkla med Hagmanns 2k stålplast. Dernest fulgte pussing med 480-korning, gradvis økning opp til 1200 og ny runde med tynner før grunning. Grunning, fargelakkering og klarlakkering og du er ferdig. Jeg anbefaler deg å kjøpe alt du trenger hos Mekonomen, BilXtra, Thorshov o.l. Sluttresultatet avhenger i størst grad av forarbeidet, grunnlaget legges allerede ved valg av slipemateriell! Lykke til! Mvh, Thor Erik Veseth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts