Guest Taulant Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Hei! Jeg har noen felger på w202'n min som jeg er usikker på hva heter, om det er originale mercedes felger eller hva det er. Noen forslag? Bakpå felgen står det: 8.5JX18|. Dette er altså 18".. med ET35. Vart en del bilder, men da har dere noe å titte på lakken er ikke missfarga eller noe rust, men møkkette rett og slett:) håper på noe svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Dette må være en kopifelg. Mercedes har en helt lik som heter DIFDA, men den leveres kun i 8x18/et44 og 9x18/et44 el.46. Den står lista til S & CL i katalogen. Så du får kikke inni igjen og se om det står noe produsent i støpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Taulant Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Ok, takk for svar! Du har nok rett i at de heter det, men om det er kopi eller ikke er jeg ikke helt sikker på enda, skal ta de av bilen og se om jeg finner noe mer som er trykt på felga. Men er du 100% sikker på at de kunn ble levert med de måla du prata på? ~ Taulant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 I alle fall i de kataloga jeg har. Men er det MB original, står det delenummer på innsia vi kan finne i systemet, så du får sjekke inni igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Taulant Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Nå har jeg undersøkt det nærmere og har kommet fram til at du har rett, dette er en kopi. Mister de verdien drastisk da? hva vil du si disse felgene er verdt? Det er dårlige dekk på de og det er ingen kast i de, men riper fins. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Felga er akkurat verdt det noen vil betale for de Markedet på finn er ikke akkurat noe gullgruve mht brukte felger og dekk. En ny originalfelg koster vel over 4 lapper pr. felg i den størrelsen. En kopifelg vil vel ligge fra 750 til 1500? Så dersom vi ser bort fra noen verdi på slitne dekk, vil jeg tippe at slagsverdi ligger mellom 1500 og 2500, alt etter hvor fine de er, for alle fire. Men for all del, jeg er ikke noen takstmann på felger Kan hende Charlie har noen tanker her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Kan hende Charlie har noen tanker her? Tja, har ikke noen fasit jeg heller. Men felgene ser jo helt greie ut, samt at de er i en veldig kurrant størrelse og innpress. Utslitte dekk drar ikke prisen opp, men jeg ville nok likevel antydet litt høyere verdi enn deg Tommern. Men som du også sier så er de verdt akkurat det noen vil betale for dem . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts