Jump to content

ENDELIG!!

Guest Johan Stub

Recommended Posts

Guest Johan Stub

Deilig å finne frem god-bilen igjen. Har stått "lagret" i garasjen hele vinteren og bare ventet på våren.

Da sier vi takk til Passat 94 og velkommen til MB'en! Livet smiler! :wink:

Guest Steinar Lindberg
Deilig å finne frem god-bilen igjen. Har stått "lagret" i garasjen hele vinteren og bare ventet på våren.

Mens min har vært brukt i hele vinter, ser ut som en oversalta grandiosa med steinspruter både på ruta og fangeren og og og... :cry:

Mens min har vært brukt i hele vinter' date=' ser ut som en oversalta grandiosa med steinspruter både på ruta og fangeren og og og... :cry:[/quote']

Ditto... Godt vi har bilder av bilene våres, så vi vet hvordan de ser ut under all dritten...

Mens min har vært brukt i hele vinter' date=' ser ut som en oversalta grandiosa med steinspruter både på ruta og fangeren og og og... :cry:[/quote']

Ditto... Godt vi har bilder av bilene våres, så vi vet hvordan de ser ut under all dritten...

Holdt på å begynne å grine da jeg vaska bilen til dama for litt sida. Hennes S40 har kjørt nesten like mye som mercen i sommer. Allikevel har hu _2_ steinspruter på panseret, og de var der i sommer også. De to steinsprutene har gått heeeeeeeeelt ned til ... .. øh... til galvaniseringen...

På mitt eget panser har jeg en ganske stor jobb å gjøre med rustfjerning og flekking. Er ikke sikker på om det er mulig å flekke det bra heller, for det er en del store spruter også... Ved "knekken" opp mot vinduet er det også haugevis med steinspruter, men de er det ikke gått rust i.

Hvorfor kunne ikke MB også dytta litt galvanisering under lakken, og hvorfor er disse bilene så !#¤&()=!/"#¤%(=/ ømfintlige for steinspruter???

Guest 300TDT
Ditto... Godt vi har bilder av bilene våres' date=' så vi vet hvordan de ser ut under all dritten...[/quote']Jeg vasket begge mine igår ettermiddag, rent vårstemning her nå, varmegrader og greier. :P

Nå MÅ det ikke komme et snøfnugg før november, vil ha på sommerdekka snart!

Guest Torres
Holdt på å begynne å grine da jeg vaska bilen til dama for litt sida. Hennes S40 har kjørt nesten like mye som mercen i sommer. Allikevel har hu _2_ steinspruter på panseret' date=' og de var der i sommer også. De to steinsprutene har gått heeeeeeeeelt ned til ... .. øh... til galvaniseringen...

På mitt eget panser har jeg en ganske stor jobb å gjøre med rustfjerning og flekking. Er ikke sikker på om det er mulig å flekke det bra heller, for det er en del store spruter også... Ved "knekken" opp mot vinduet er det også haugevis med steinspruter, men de er det ikke gått rust i.

Hvorfor kunne ikke MB også dytta litt galvanisering under lakken, og hvorfor er disse bilene så !#¤&()=!/"#¤%(=/ ømfintlige for steinspruter???[/quote']

Har fått et par nye jeg også, men ikke så mye som deg. Er det såpass at du vurderer å omlakkere panseret?

Har fått et par nye jeg også' date=' men ikke så mye som deg. Er det såpass at du vurderer å omlakkere panseret?[/quote']

Ikke etter at jeg fikk pris på omlakkering :-(

Kommer vel til å prøve å flekke det, så får jeg se hvor bra det blir. Men at det er MAAAANGE, det er det ikke noen tvil om.