Lassen Posted April 10, 2012 Author Posted April 10, 2012 Kappa, spanderer ikke noe mer på den! er ikke ment som bruksbil! hehe, hadde jo vert ein bra bruksbil detta mye du har kappa da ? Husker ikkehelt, ble en del så er ikke mye fjæring igjen. Må ut å se på skrustedet for å se hvor mange ringer det ble! Men det er no nok fjæring i setet! Quote
Thomas Posted April 10, 2012 Posted April 10, 2012 Kappa, spanderer ikke noe mer på den! er ikke ment som bruksbil! hehe, hadde jo vert ein bra bruksbil detta mye du har kappa da ? Husker ikkehelt, ble en del så er ikke mye fjæring igjen. Må ut å se på skrustedet for å se hvor mange ringer det ble! Men det er no nok fjæring i setet! heh det får du gjøre, kappet du bake og ? Quote
Lassen Posted April 10, 2012 Author Posted April 10, 2012 Kappa, spanderer ikke noe mer på den! er ikke ment som bruksbil! hehe, hadde jo vert ein bra bruksbil detta mye du har kappa da ? Husker ikkehelt, ble en del så er ikke mye fjæring igjen. Må ut å se på skrustedet for å se hvor mange ringer det ble! Men det er no nok fjæring i setet! heh det får du gjøre, kappet du bake og ? Nei har ikke fått gjort det enda, var planen. Prøvde først å justere nivåreguleringen men den så ikke ut til å fungere. Quote
Thomas Posted April 10, 2012 Posted April 10, 2012 Kappa, spanderer ikke noe mer på den! er ikke ment som bruksbil! hehe, hadde jo vert ein bra bruksbil detta mye du har kappa da ? Husker ikkehelt, ble en del så er ikke mye fjæring igjen. Må ut å se på skrustedet for å se hvor mange ringer det ble! Men det er no nok fjæring i setet! heh det får du gjøre, kappet du bake og ? Nei har ikke fått gjort det enda, var planen. Prøvde først å justere nivåreguleringen men den så ikke ut til å fungere. aha har du peiling på justering av hvordan automat kassa girer ? Quote
Lassen Posted April 10, 2012 Author Posted April 10, 2012 Kappa, spanderer ikke noe mer på den! er ikke ment som bruksbil! hehe, hadde jo vert ein bra bruksbil detta mye du har kappa da ? Husker ikkehelt, ble en del så er ikke mye fjæring igjen. Må ut å se på skrustedet for å se hvor mange ringer det ble! Men det er no nok fjæring i setet! heh det får du gjøre, kappet du bake og ? Nei har ikke fått gjort det enda, var planen. Prøvde først å justere nivåreguleringen men den så ikke ut til å fungere. aha har du peiling på justering av hvordan automat kassa girer ? Har nok ikke det, er ikke mye ut av mekanikker av meg men småting klarer eg med litt hjelp fra en kompis som regel. Har manuell i min eg! Quote
Thomas Posted April 10, 2012 Posted April 10, 2012 Kappa, spanderer ikke noe mer på den! er ikke ment som bruksbil! hehe, hadde jo vert ein bra bruksbil detta mye du har kappa da ? Husker ikkehelt, ble en del så er ikke mye fjæring igjen. Må ut å se på skrustedet for å se hvor mange ringer det ble! Men det er no nok fjæring i setet! heh det får du gjøre, kappet du bake og ? Nei har ikke fått gjort det enda, var planen. Prøvde først å justere nivåreguleringen men den så ikke ut til å fungere. aha har du peiling på justering av hvordan automat kassa girer ? Har nok ikke det, er ikke mye ut av mekanikker av meg men småting klarer eg med litt hjelp fra en kompis som regel. Har manuell i min eg! Heh, da så Quote
Alexander Posted April 10, 2012 Posted April 10, 2012 Nei har ikke fått gjort det enda, var planen. Prøvde først å justere nivåreguleringen men den så ikke ut til å fungere. Husk at i utgangspunktet skal du ikke kunne justere bilen lavere på nivåreguleringen. Høyden skal justeres på fjærene. Synker bilen sammen når nivåen justeres ned, er fjærene utslitt. Quote
Lassen Posted May 23, 2013 Author Posted May 23, 2013 Hvordan står det til her? Er nok ikke gjort noe voldsomt, ikke blitt tid til mye med bachelor skriving og greier. Står å ruster bort egentlig! Tok av skiltene før jul men tenkte eg skulle hive de på igjen no i Juli da det er halv årsavgift. Trenger en hjulstilling også! Vi får se hva det blir tid til, egentlig kunne eg tenke meg å bli kvitt den for en billig penge! Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 24, 2013 Posted May 24, 2013 Usj, det er ikke moro når det står å ruster bort Hvilken fargekode er det inni bilen? Quote
Lassen Posted May 24, 2013 Author Posted May 24, 2013 Er ett grått interiør som har sett sine bedre dager! Mer fjæring i setene enn i bilen akkurat no! Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 24, 2013 Posted May 24, 2013 Er ett grått interiør som har sett sine bedre dager! Åja.. Mer fjæring i setene enn i bilen akkurat no! :lol: Quote
Recommended Posts