Jump to content

Recommended Posts

Posted

Var å hentet meg "ny" bil i dag, skikka på finn også at det stod en 123 rett i nærheten av der eg bor 5 min med bil. Tenkte den må eg ha, fikk den for 1500 + årsavgiften men med kun en toer feil på eu for noen uker siden så tror eg kanskje dette kan bli et gøyt prosjekt hvor eg kan lære litt om alt fra mekanisk til det kosmetiske. :) Planen er å ha skilt på den hvertfall i år no som eg har betalt årsavgiften så vi får brukt den litt! :) Satse egentlig på å få en veteran som eg kan beholde etter noen år! :D

Rent teknisk så fungere ikke starteren, ingen interiørbelysning også litt kosmetisk rust rundt omkring og ganske mye rust under baklyktene på begge sider bak.

Legger ved noen bilder fra salgsannonsen:

s123.png

s123-2.png

s123-3.png

s123-4.png

Posted

Parkeringslys feil antall.......??

 

Hva mener de, er det et som ikke lyser(pære som er gåen) eller mangler hele lyset.?.. :P

 

 

Posted

Parkeringslys feil antall.......??

 

Hva mener de, er det et som ikke lyser(pære som er gåen) eller mangler hele lyset.?.. :P

Nei var nok bare ene pæren som ikke lyste! :P

Posted

Skrev bare denne tråden kjapt i går etter eg henta bilen, ble bare en liten tur med den før den ble kjørt inn på en tørr plass inntilvidere. Bilen fungerte fint utenom de virka som innslaget på starteren tok borti i svinghjulet og lagde en rasle lyd.  Satse på det forsvinner. Ellers var kombihendelen ikke helt optimal, slo seg ikke tilbake etter å ha blinka med blinklys eller var litt av og på med fjernlysene. Men det går seg nok til! :)

Ps skal se om eg får tatt noen bedre bilder av den når vi skal se på starteren.

Posted

Takk Syver, men den er nok ikke helt like fin i lakken som din! :) er rust bobler rundt om men det blir å ta på sikt! Du har ikke tilfeldigvis en starter liggende til overs vel? :)

Posted

Kult med enda et s123 prosjekt :D

 

ser jo ut som det kan bli bra bil igjenn av denne også :)

Vet ikke helt enda, er veldig mye utvending karosserirust på den så vi får se hva som blir gjort med den! Har ikke helt bestemt meg, i førsteomgang er det å fikse starteren og få den eu godkjent! :)

  • 2 weeks later...
Posted

I går fikk eg endelig starteren på plass som eg kjøpte fra Syver, takk for en flott handel! :) Og i dag ble den godkjent for 2 nye år! :D så no er den på stell så får vi se hva vi skal gjøre videre med den!

Posted

I går fikk eg endelig starteren på plass som eg kjøpte fra Syver, takk for en flott handel! :) Og i dag ble den godkjent for 2 nye år! :D så no er den på stell så får vi se hva vi skal gjøre videre med den!

 

Supert !:)

Posted

fin bil,og gratulerer med enda en billig bil,jeg betalte 3000,- pluss årsagjift på min, men har gjort endel forbedringer jeg også kan man si..

 

S123 MAFIA  8)

 

 

mvh Geir

Takk takk, men eg foretrekker no 124en min ovenfor 123en! :P Men noen tips til å stramme snekken, den ble veldig lett på ratt og ganske stor dødgang på den etter senken kom, fikk med ekstra styresnekke som skulle være bedre. Noen som vet om det er mye arbeid å skifte?

Posted

Kappa, spanderer ikke noe mer på den! :P er ikke ment som bruksbil! :P

 

hehe, hadde jo vert ein bra bruksbil detta :) mye du har kappa da ?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...