Gissmo Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Bremselys sluttet å fungere. ser ut som det består av LED-pærer? Kan se antyding til små blink fra noen av diodene. Er vell litt rart at alle LED diodene slutter sånn samtidig? Har de noen felles strømforsyning i lykta? Kanskje en intern 5V som svikter eller er det dårlige ledningsbaner? Noen som vet? Og hvordan tar jeg ut lykta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Om det er LED så kan det godt være at det fins en egen liten strømforsyning til de, og den kan jo være kaputt. Men jeg vet ikke om det er sånn på den modellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Er nok bare 12 volt og jord på denna vil jeg tru. Hvis alle forsvant samtidig, trur jeg at jeg ville sjekka kabelen i hengsla på baggasjelokket. Har en mistanke om at det er her det vil bli et problem først. For å få det ut, trur jeg du må ned med kledninga bakpå lokket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gissmo Posted March 18, 2012 Author Share Posted March 18, 2012 lykta sitter ikke i koffertrommet. og det blinker i noen av LED pærene, alle andre pærer funker. Og jeg får feilmelding om at det er feil, slik at systemet aktiverer reserveløsning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts