Jump to content

Dørselgerne blir nå stadig mer pågående...

Recommended Posts

Posted

Dette må være feil! "Etnisk norsk" gjør vel ikke slik?

Vet ikke hvorfor jeg måtte skrive det jeg skrev ovenfor, men har vi kommet dit hen at det er viktig å skille mellom ikke etniske og etniske når noen gjør et lovbrudd? Skjønte også at reporteren prøvde å fortelle at det ikke er utlendinger som står bak alle forbrytelser. :cry:

Guest Johan Stub
Posted

Skulle bare mangle at han skjøt!

Drittkjærringen ville jo ikke kjøpe noe av ham selvom hun fikk tilbudet. Fint han ga henne en lærepenge. Neste gang kan han skyte lengre opp eller bruke tannlegebor.

:!: :!: :!:

Posted

Vet ikke hvorfor jeg måtte skrive det jeg skrev ovenfor' date=' men har vi kommet dit hen at det er viktig å skille mellom ikke etniske og etniske når noen gjør et lovbrudd? Skjønte også at reporteren prøvde å fortelle at det ikke er utlendinger som står bak alle forbrytelser. :cry:[/quote']

Det var vel en slags etterlysning siden gjerningsmannen ikke er pågrepet enda. Hjelper å vite hva slags rase det er, sammen med klær kroppsbygning og høyde.

Guest Espen
Posted

Media har tidligere fått pepper fordi de bare skrev nasjonalitet/etnisk tilhørighet når kriminelle handlinger ble begått av ikke etniske nordmenn. Dette kan vi registrere de nå prøver rette opp gradvis, deriblandt i denne artikkelen.

Guest Johan Stub
Posted

Men det blir jo litt rart når de hver gang der er en "ekte" nordmann med røtter tilbake til Harald Hårfagre som står bak oppgir dette og når det ikke er det sier de ingen ting... Kunne de ikke like godt bare si at det var en ekte nordmann eller en somalier som stod bak?

Men det er sikkert godt ment da.

Guest Steinar Lindberg
Posted

Vet ikke hvorfor jeg måtte skrive det jeg skrev ovenfor' date=' men har vi kommet dit hen at det er viktig å skille mellom ikke etniske og etniske når noen gjør et lovbrudd? Skjønte også at reporteren prøvde å fortelle at det ikke er utlendinger som står bak alle forbrytelser. :cry:[/quote']

Hvordan i all verden skal man ordlegge seg i dette landet uten å være "rasist" eller "nasjonalist" da...?

Det der er en så hårsår debatt, og den er i mange tilfeller helt unødvendig.

Sånn som i dette tilfellet, hvor journalisten bare gjentok en beskrivelse av idioten...

Og det er heller ingen som sier at det "bare" er utlendinger som gjør straffbare handlinger.

Du er ikke smart, om du skyter noen i leggen fordi et salg gikk i dass, enten du er gul,hvit,rød eller svart, det er jo helt på det rene.

Men at det blir fortalt hvordan nasjonalitet en gjerningsmann har, må være lov, synes jeg. Enten man er "ekte" norsk, eller noe annet.

Ikke noe rasistisk i det, mener jeg.

Guest Espen
Posted

Nei' date=' du har så rett.... :roll:

Guest Steinar Lindberg
Posted

Og vips, så var gjerningsmannen en "ekte" norsk.

Og komplett idiot. :evil:

Guest Johan Stub
Posted

Interessant at vi slukte denne horible historien rått...

Guest Ronnie Westpold
Posted

Det gjorde vi. Alt viser seg å være løgn. Dama har funnet opp alt sammen :lol: Ekte norsk Idiot :lol: :lol:

Guest 300TDT
Posted
Jeg skjønte det var tull hele tiden jeg. Hun sa jo at gjerningsmannen var 'etnisk norsk'. 8)
Guest Johan Stub
Posted
Jeg skjønte det var tull hele tiden jeg.

Heldiggris - skulle ønske jeg også gjorde det...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...