TommyGun kal.45 Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Heftig slektstreff http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10079114 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 - Det var en forferdelig lang drosjetur, for å si det mildt. Jeg besvimte nesten av smertene i baksetet der. Da jeg kom hjem gravde jeg frem noen sterke smertestillende og skylte dem ned med ett glass sprit. Så la jeg meg på skinnsofaen min. Dagen etterpå skjønte han at det ikke var noe smart trekk. - Jeg våknet i 18-tiden og dro meg opp fra sofaen. Det kom en helt forferdelig lyd da jeg røsket til. Da jeg snudde meg, så jeg at huden fra hele ryggen min hang igjen på skinnet. Da ringte jeg ambulanse med en gang. De tok seg av meg, selv om dårlig brøyting gjorde at jeg måtte få en snøscooter til å kjøre meg ned til dem. Ha, ha...når en leser dette da vet en at typen ikke sto først i køen heller....makan til type.... Du vet at du har vært på fest når ryggen henger igjen i sofaen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Du vet at du har vært på fest når ryggen henger igjen i sofaen.... Årets! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts