Jump to content

Morroside?


Bjørn Vedø

Recommended Posts

Et kærestepar har været på restaurant og en tur i biffen. Fyren følger så pigen hjem. Da de står uden for forældrenes dør og skal til at kysse godnat, begynder fyren at blive noget påtrængende.

Han stemmer hånden mod dørkarmen og presser sig ind mod pigen, mens han stille hvisker hende i øret: Vil du ikke give mig et blowjob??

Pigen kigger på ham m...ed store øjne: Er du tosset?? Mine forældre kan se os.

Fyren: Åååh kom nu hvem skulle se os på denne tid af aftenen??

Pigen: Nej, prøv at tænk hvis vi nu blev opdaget.

Endnu mere liderlig, tigger fyren igen og igen: Jooooh skat, jeg elsker dig så højt.

Pigen: Jeg elsker også dig meget højt, men jeg kan bare ikke.

Fyren: Selvfølgelig kan du det, dine forældre er gået i seng så der er ingen der opdager os.

Pludselig bliver lyset tændt, døren går, op og pigens lillesøster dukker op med søvn i øjnene, og med søvndrukken stemme siger hun: Far siger, at du bare kan give ham det blowjob. Eller også kan jeg gøre det. Og hvis det ikke er godt nok, så siger far, at han selv kan komme ned og gøre det. Hvis bare idioten vil fjerne sin forbandede hånd fra dørtelefonen!!!

Link to comment
Share on other sites

En blind mann kommer inn på en Dame-Bar ved et uhell. Han finner veien frem til baren, tar frem en barkrakk, setter seg ned og bestiller en drink. Etter å ha sittet en stund alene, roper han til bartenderen: “Hey! Vil du høre en blondinevits?” Baren ble plutselig helt stille…. Så sier en hes "mandig" stemme ved siden av han: “Før du forteller den vitsen, synes jeg det er rettferdig siden du er blind, at jeg forteller deg fem ting: 1 – Bartenderen er en blond jente 2 – Utkasteren er en blond jente 3 – Jeg er en 188 cm og 100 kg’s blond dame med sort belte i karate 4 – Damen som sitter ved siden av meg er en blond dame og profesjonell kick-bokser 5 – Damen til høyre for deg er profesjonell bryter, og er også blond. Nå kan du vurdere seriøst om du virkelig har lyst til å fortelle den vitsen?” Den blinde mannen tar et par sekunders betenkningstid og sier: “Næææææææhh…. Æ gidd ikkje å fortelle den vess æ må forklare den fem ganga.” :)) gooooooooood lørdda.......

Link to comment
Share on other sites

Ekspeditøren: - Dette er en utmerket papegøye frue.

Fruen: - Kan den snakke?

Ekspedittøren: - Ja, når du drar den i det venstre benet sier den "God dag" og når du drar den i det høyre benet sier den "God natt".

Fruen: - Men hvis jeg drar den i begge bena da?

Papegøyen: - Da detter jeg av pinnen din dust!

...

 

Den nygifte mannen til sin ferske brud: "Du må ha det helt klart for deg, at på lørdager skal jeg på fotball-kamper, fredager og onsdager skal jeg på pub med gutta, og på tirsdager spiller jeg golf!" "Javel", svarte hun - "men du skal vite at her hjemme pules det hver kveld kl 21.00 enten du er hjemme eller ikke!"

 

...

 

Jeg var i byen for å handle, og da jeg kom ut, stod det en politimann og skrev en parkeringsbot. Jeg sa til ham at det var da unødvendig, men han var nok av den sure sorten for han han skrev sannelig ut en til. Jeg ble rimelig irritert så jeg trampet i en sølepytt slik at han ble litt våt! Da gikk han rundt hele bilen og sjekket diverse mangler på den gamle Yaris-en. Ikke mindre enn 3 bøter til! Men da orket jeg ikke å krangle mer og gikk min vei. Jeg hadde jo min egen bil rett rundt hjørnet..

 

...

 

Silje lå og sov på pulten sin i en KRL time. Det var ikke læreren så glad for, så han spurte henne:

-Silje! Hvem skapte verden?

Tobias som satt bak Silje stakk henne i rumpen med en blyant og Silje skrek:

- GUD!

- Riktig, svarte læreren

... ...

Litt etter lå Silje over pulten og sov igjen . Læreren så det, og spurte igjen:

-Silje! Hvem kan gå på vannet?

Tobias kom til unnsetning igjen, og stakk Silje i rumpen med blyanten.

-JESUS!, skrek Silje.

-Det kan godt være du er blondine, men du er "ikke" helt dum, sa læreren.

 

Litt etter lå Silje igjen og sov. Så da spurte læreren henne:

-Silje! Hva sa Eva til Adam da han hadde gjort henne gravid for tiende gang?

Tobias stakk henne i rumpen igjen, og Silje hoppet opp og skrek:

-Hvis du stikker den tingen inn i meg igjen, så knekker jeg den.....

 

...

 

Tre karer satt og ventet nervøst utenfor fødeavdelingen. Etter en tid kom en sykepleier ut og annonserte til den første:

- Gratulerer! Du har blitt far til tvillinger!

- Er det ikke fantastisk? sa den første gledestrålende. - Jeg som jobber for Dobbeltgarasjen AS og alt!

Det gikk noen minutter til, så kom en annen sykepleier og sa til nr to:

- Sannelig fikk du ikke trillinger!

... - Utrolig sammentreff her i dag, sa mannen, - Jeg jobber for restauranten Tre brødre!

Nå reiste den tredje mannen seg utstøtt og med glassaktig blikk.

- Åpne vinduet så jeg kan få litt frisk luft, stønnet han, - Jeg jobber for 7-Eleven.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Kjerringa og gubben satt ved bordet en formiddag. Gubben nøt en god kopp kaffe og følte seg i godt humør. Plutselig lente han seg bort til kjerringa og sier:

- Jeg skal vedde på at du ikke klarer å si noe som gjør meg trist og glad på en gang.

Kjerringa tenker seg litt om, så kommer det:

-Du har større kuk enn bror din....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Det er visst et globalt problem at dopapir hamstres i kriser. Det er tydeligvis en åndelig prosess for noen også, for hvis du kjøper et lass med virkelig billig dopapir, sies det at det er et av de få ytre, kommersielle produkter som hjelper deg til å få direkte kontakt med ditt indre...

 

Med vennlig hilsen, Oalf

 

Edited by Olaf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En dag møtte en forhekset frosk en mann når hun hoppet over veien. Frosken kvekket til mannen:

«Om du kysser meg blir jeg en vakker prinsesse».
Mannen plukket opp frosken og la den i lomma, uten å si noe mer. Etter en stund kvekket frosken:

«Om du kysser meg blir jeg en vakker prinsesse og jeg blir hos deg i en hel uke!»

Mannen løftet ut frosken, tittet på den en stund og lo, før han la den tilbake i lomma.
Etter ytterligere en stund kvekket frosken desperat:

«Om du kysser meg blir jeg en vakker prinsesse og jeg lover å bli hos deg et helt år og skal gjøre alt du ønsker.»
Mannen tok igjen ut frosken av lomma, tittet på den med et smil, og la den tilbake igjen.

Da kvekket frosken av full hals:

«Men HALLO! Hvorfor vil du ikke bare kysse meg? Jeg blir en vakker kvinne og den perfekte kjæreste, gjør alt du ønsker og begjærer et helt år og er den perfekte drømmekvinnen for så lite som ett kyss?»
Da tok mannen ut frosken igjen og sa:

«Hør her... Jeg er IT-konsulent, og jeg har ikke tid til en kjæreste, sex eller andre distraksjoner, men en frosk som prater, det er jo bare kuuuult!»

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...