Jump to content

Den store "landstreff 2012"-skravletråden.

repvik

Recommended Posts

• Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest 190E2,0L

Endelig en tråd:D(Begynte og bli stresset) ;)

Desverre var jeg der ikke i fjor(eller noen gang før det:( )

Så jeg vet ikke hvordan priser ,tidskjemaer, regler eller noe som helst enda.

Prøver og få med meg de ekstremt få MB entusiastene jeg klarer og finne, men alle lurer på pris og opplegg. Også, må jeg betale kontigent i mbe for og registrere meg?

Er allerede i Mb190:D

Hei.

Som sagt så har jeg ikke endelige priser for overnatting ennå, men det finnes i "alle" prisklasser. Det er hytter med 4-5 sengeplasser som man kan dele, og selv stå for frokost og slikt, det finnes fine (!) leiligheter som er litt dyrere, og det finnes hotellrom.

Frokost/brunsj søndag er inkludert for alle som er påmeldt hele treffet.

Treffet er for alle som har lyst til å komme, uansett medlemskap i klubben eller ikke. Det er jo en fordel å like Mercedes :-)

Har man kone / barn som vil være med, så er det også gode muligheter for "parkering" av slike, med både badeanlegg, Gordarike og spa.

Deltakelse på treff :

1 : kun utstilling. Koster 200,- pr. bil, og da kan du ha den på utstillingen og cruisingen. Du kan ellers ordne deg som du vil med overnatting, frokost og middager. Grunnen for de 200,- , er at vi har en del utgifter til pokaler og sånt.

2 : "full pakke". For kr. 600,- får du : Deltakelse på grilling fredag kveld (må bringe eget mat / drikke, vi holder griller og grillkull), utstilling lørdag, cruising, festmiddag lørdag kveld (må betale drikke selv) og frokost/brunsj søndag.

Det er en del info fra forrige treff på www.mbtreff.no

Endelig en tråd:D(Begynte og bli stresset) ;)

Desverre var jeg der ikke i fjor(eller noen gang før det:( )

Så jeg vet ikke hvordan priser ,tidskjemaer, regler eller noe som helst enda.

Prøver og få med meg de ekstremt få MB entusiastene jeg klarer og finne, men alle lurer på pris og opplegg. Også, må jeg betale kontigent i mbe for og registrere meg?

Er allerede i Mb190:D

Dette forumet er for medlemmer av MBE primært ja :-)  Så her må du betale kontingent for å få full tilgang.

Landstreffet ligger vel på 600 for hovedperson og 500 for ledsager over 16 (250 4-tom 15år) under 4år er gratis.  Kun utstilling koster kr 200.

Overnatting osv kommer det straks litt mer priser på så snart jeg får en endelig avklaring, men helt gærne priser er det ikke.

Guest 190E2,0L

Flott! Gleder meg til møte! Synd de jeg kjenner som er middels int i Mb vil heller på rudskogen... :x

Men men, jeg kommer! :P

Havner treffet på samme helga som Gatebil i år også?

Jeg har INGEN aning når Rudskogen er, men Landstreffet er siste helgen i Mai hvert eneste år...

Så hvis Gatebil er den helgen så kræsjer det :-)

Derfor jeg spurte, var pga at det hvert eneste år dukker opp samme spørsmål. Veldig mange som velger Gatebil fremfor Gol eller omvendt. Om det ikke er relevant akkuratt for deg eller meg, så kan det jo være det for andre  :)

25-27 mai, Vålerbanen, Norsk Trafikksenter

15-17 juni, Mantorp Park, Sverige

13-15 juli, Gatebil Sommerfestival, Rudskogen Motorpark

7-9 sept. Rudskogen Motorpark

Er det noen egen "klasse" for ombygde biler i år? Vet det var det for noen år siden.

Det begynner å bli noen slike.

Å skilles det evt. på egenlagde og biler som er kjøpt ferdige eller der jobben er satt bort å utført av andre enn eieren?

Guest 190E2,0L

Er det forresten noe rabatter på overnatting og få der vis man er medlem av MBE? (Venter på første giro:D )

Eller er det bare og plinge på Pers og reservere?