repvik Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Her er det bare å diskutere ivei om landstreffet 2012. Info om påmelding ligger her: http://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=53769.0 Mer info om treffet, program o.l. kommer etterhvert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Eg e klar (Er født klar) :D Bare ikke sikker på hvilken bil jeg skal kjøre opp enda :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Eg e klar (Er født klar) :D Sikkert? Ikke noe karneval eller noe sånt tull? Ganske klar jeg også. Påmeldt allerede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Da var jeg påmeldt. Dette blir bra! Gleder meg stort!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Eg e klar (Er født klar) :D Sikkert? Ikke noe karneval eller noe sånt tull? Ganske klar jeg også. Påmeldt allerede Avlyste min entre` på karnevallet i år også... 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Nå er 4 biler / 6 personer påmeldt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Meldt på....!!!!!!! Gleder meg som en unge.....!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind B Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Info om priser hadde ikke vært så dumt? Og hvordan var overnattingstilbudet på hotellet igjen denne helgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 16, 2012 Author Share Posted March 16, 2012 Info om priser hadde ikke vært så dumt? Og hvordan var overnattingstilbudet på hotellet igjen denne helgen? Det kommer, det kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Info om priser, program og diverse kommer. Kortversjonen er at prisene er de samme som i fjor, både for overnatting og treff. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Kværner Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 påmeldt! dette måå man bare være med på ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Vi får prøve og dele hverandre gleder via forumet eller facebook den respektive helga! Håper bare at vi alle får fint være uansett hvor vi befinner oss siste helga i mai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roald Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Er treffet kun for medlemmer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Er treffet kun for medlemmer? Svarte i en annen tråd, men kort fortalt Nei, det er for alle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 190E2,0L Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Endelig en tråd:D(Begynte og bli stresset) Desverre var jeg der ikke i fjor(eller noen gang før det:( ) Så jeg vet ikke hvordan priser ,tidskjemaer, regler eller noe som helst enda. Prøver og få med meg de ekstremt få MB entusiastene jeg klarer og finne, men alle lurer på pris og opplegg. Også, må jeg betale kontigent i mbe for og registrere meg? Er allerede i Mb190:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Hei. Som sagt så har jeg ikke endelige priser for overnatting ennå, men det finnes i "alle" prisklasser. Det er hytter med 4-5 sengeplasser som man kan dele, og selv stå for frokost og slikt, det finnes fine (!) leiligheter som er litt dyrere, og det finnes hotellrom. Frokost/brunsj søndag er inkludert for alle som er påmeldt hele treffet. Treffet er for alle som har lyst til å komme, uansett medlemskap i klubben eller ikke. Det er jo en fordel å like Mercedes Har man kone / barn som vil være med, så er det også gode muligheter for "parkering" av slike, med både badeanlegg, Gordarike og spa. Deltakelse på treff : 1 : kun utstilling. Koster 200,- pr. bil, og da kan du ha den på utstillingen og cruisingen. Du kan ellers ordne deg som du vil med overnatting, frokost og middager. Grunnen for de 200,- , er at vi har en del utgifter til pokaler og sånt. 2 : "full pakke". For kr. 600,- får du : Deltakelse på grilling fredag kveld (må bringe eget mat / drikke, vi holder griller og grillkull), utstilling lørdag, cruising, festmiddag lørdag kveld (må betale drikke selv) og frokost/brunsj søndag. Det er en del info fra forrige treff på www.mbtreff.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Endelig en tråd:D(Begynte og bli stresset) Desverre var jeg der ikke i fjor(eller noen gang før det:( ) Så jeg vet ikke hvordan priser ,tidskjemaer, regler eller noe som helst enda. Prøver og få med meg de ekstremt få MB entusiastene jeg klarer og finne, men alle lurer på pris og opplegg. Også, må jeg betale kontigent i mbe for og registrere meg? Er allerede i Mb190:D Dette forumet er for medlemmer av MBE primært ja Så her må du betale kontingent for å få full tilgang. Landstreffet ligger vel på 600 for hovedperson og 500 for ledsager over 16 (250 4-tom 15år) under 4år er gratis. Kun utstilling koster kr 200. Overnatting osv kommer det straks litt mer priser på så snart jeg får en endelig avklaring, men helt gærne priser er det ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 190E2,0L Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Flott! Gleder meg til møte! Synd de jeg kjenner som er middels int i Mb vil heller på rudskogen... Men men, jeg kommer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Havner treffet på samme helga som Gatebil i år også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 skal nok prøva meg i år og. men trur ikkje eg skal stilla ut bilen denne gang. men skal vera med på det sosiale. fredag og lørdag. må jo ha med meg grilling og mat. ++ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Havner treffet på samme helga som Gatebil i år også? Jeg har INGEN aning når Rudskogen er, men Landstreffet er siste helgen i Mai hvert eneste år... Så hvis Gatebil er den helgen så kræsjer det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 da har jeg klart å melde meg på i år også vi kommer vel en gjeng fra innlandet i år også vil vel tippe på en ca 6 - 7 stykk;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Havner treffet på samme helga som Gatebil i år også? Jeg har INGEN aning når Rudskogen er, men Landstreffet er siste helgen i Mai hvert eneste år... Så hvis Gatebil er den helgen så kræsjer det Derfor jeg spurte, var pga at det hvert eneste år dukker opp samme spørsmål. Veldig mange som velger Gatebil fremfor Gol eller omvendt. Om det ikke er relevant akkuratt for deg eller meg, så kan det jo være det for andre 25-27 mai, Vålerbanen, Norsk Trafikksenter 15-17 juni, Mantorp Park, Sverige 13-15 juli, Gatebil Sommerfestival, Rudskogen Motorpark 7-9 sept. Rudskogen Motorpark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Er det noen egen "klasse" for ombygde biler i år? Vet det var det for noen år siden. Det begynner å bli noen slike. Å skilles det evt. på egenlagde og biler som er kjøpt ferdige eller der jobben er satt bort å utført av andre enn eieren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 190E2,0L Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Er det forresten noe rabatter på overnatting og få der vis man er medlem av MBE? (Venter på første giro:D ) Eller er det bare og plinge på Pers og reservere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts