Jump to content

prof. nano vask og voks

Hans Kåre Isdal

Recommended Posts

turtle er ikkje tatt med, skal vera gode produkter.

Mener du at det ikke er fra Turtle Wax, men lurer på hvem som lager produktet?

Du er helt sikker på at det heter "prof. nano vask og voks"?

Har du noen link til produktet?

Så vidt meg bekjent har aldri Turtle Wax hatt noe produkt med navnet "prof. nano vask og voks".

Turtle Wax har en produktserie som heter Extreme Nano-Tech. I den serien finnes blant annet en vindusrens, en tekstilrens, en kombinert polishvoks, en felgrens, en bilsåpe, en lakkforsegling og en avfetting.

Det er ingenting høyteknologisk ved for eksempel Extreme Nano-Tech polishvoksen til Turtle Wax. Den inneholder både mineralolje og White Spirit.

Ikke mitt førstevalg på lakk ;)

Avfettingen Til Turtle Wax i Extreme Nano-Tech serien er effektiv og bra. Den kan anbefales og fåes kjøpt mange steder, så den er lett tilgjengelig. Men den er brutal mot voks og fjerner raskt den man har smurt på av polishvoks eller annet. I tillegg er den ganske dyr i bruk, og ikke bedre enn mye annet, til halve prisen, som ikke bruker "nano" i navnet. :)

Ja her er det duket for misforståelser.hehe ja.

det eg meinte  var om nokon hadde prøvd eller hat bilen inne til noko av desse nanovokser og rens.

leser ein god del om det. men er litt i tvill i forhold til meglurias og swissvax og den gjengen.

Ps- bruker nano voks på min bil no. holder meget lenge syns eg. skal komma tilbake til kva merke det er og slikt.

skal prøva å ta bilen i dag.

Ja her er det duket for misforståelser.hehe ja.

det eg meinte  var om nokon hadde prøvd eller hat bilen inne til noko av desse nanovokser og rens.

leser ein god del om det. men er litt i tvill i forhold til meglurias og swissvax og den gjengen.

Ps- bruker nano voks på min bil no. holder meget lenge syns eg. skal komma tilbake til kva merke det er og slikt. skal prøva å ta bilen i dag.

Swissvax har gode produkter i høy prisklasse. Brukervennlighet, behagelig parfymert lukt og følelsen av noe mer ekslusivt, skal man ikke overse.

Jeg har Masterbag med voks, liker produktene veldig godt og har brukt Swissvax en del. Men ingen har, så langt jeg vet, i blindtest kunnet skille en god billig voks til 200,-  fra en Swissvax voks til 10-20 ganger prisen. Det er godfølelsen man betaler mest for.

Turtle Wax, Autoglym og Meguiar's har ganske jevnbyrdige og fine produkter i forbrukerserien sin. Hvordan produktene brukes, betyr mer for resultatet enn hvilket merke det står på flasken ;)