Jøran89 Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33315350 Lå bak denne på tur opp mot Saltfjellet i går ettermiddag. Muligens solgt til Bodø eller enda lengre nord? Fet var den i allefall! W211en føltes nesten litt kjip ut, når CLSen kom lurende forbi på glatta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK55 AMG Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Den skulle til Lofotenområdet, ja! Grom bil! Fikk nesten tårer i øynene når den sto på verkstedet for siste sjekk før den dro Ja ja, jeg er da i hvertfall heldig at jeg har AMG ifra før da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davor Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Nydelig bil rett og slett... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jøran89 Posted March 17, 2012 Author Share Posted March 17, 2012 Den skulle til Lofotenområdet, ja! Grom bil! Fikk nesten tårer i øynene når den sto på verkstedet for siste sjekk før den dro Ja ja, jeg er da i hvertfall heldig at jeg har AMG ifra før da Var snøkov og såpeglatt føre og jëg sleit veldig med å unngå å få 320en til å spinne, så den bak rattet i CLSen kunne neppe gjøre noe mer enn å "lukte" på gasspedalen. Håper de tar vare på den der oppe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt E Jacobsen Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Den skulle til Lofotenområdet, ja! Grom bil! Fikk nesten tårer i øynene når den sto på verkstedet for siste sjekk før den dro Ja ja, jeg er da i hvertfall heldig at jeg har AMG ifra før da Hvor i Loften skulle den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK55 AMG Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Jeg vet ikke hvor den skulle i lofoten. Dette var noe jeg hørte gutta snakke om når bilen ble gjort klar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kenneth Helgesen Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Ikke for å skuffe han som tror han har bestillt den første CLS 4matic, men sist uke brukte jeg en CLS350 CDi 4matic som testbil i en bilvaskemaskin. Dette var på Klepp i Rogaland og herremannen som eide bilen var grunnleggeren av Europris, en meget hyggelig og pratsom Mercedes entusiast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts