MB560 Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Når hjulopphenget bak på min 126 er på retur etter ein hump, blir det ein slang "bom" i bakstillingen. Ikkje verken "klunk" eller andre harde lyder. Ikkje mykje, men meinar det ikkje skal vera slik. Spesielt merkbart ut frå f.eks bensinstasjon når det ofte er ein kant ned frå betong til asfalt. Snur ein og køyrer inn på stasjonen igjen slik at ein køyrer opp på kanten, er det ingenting. Derfor tolkar eg det slik at lyden oppstår når fjør blir dekomprimert. Både fjæring og demping verkar ellers super, men asfaltskader etc lagar slik lyd. Finn heller ikkje slakk nokon stad. Bilen er ein 560SEC med nivåregulering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khan1 Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Det kan være at nivåreg.demperne bak begynner å bli dårlige. Har hatt en w211 med airmatic og opplevde en slags "bom" i bakstillingen akkurat som du beskriver, og da var det nivåreg.dempere bak som begynte å bli dårlige. Hadde bilen min hos BOS for feilsøking og det kostet bare 500,- Du kan jo høre med BOS hva de vil ha for å feilsøke nivåreg.systemet. Vet ikke om dette var til noe særlig hjelp, men vil anbefale å få sjekket nivåreg.demperne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts