Guest Stein B Pedersen Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Jeg har meldt meg inn i MBE, har fått bekreftelsen på at det er formelt i orden, men får ikke registrert meg med brukernavn,bilde av bil osv. Ser at registrering er nede/ute av drift. noen som veit noe om når eller hvordan registrering kan ordnes. Har lyst til å møte på treff på autostern ullevol, men har ingen bevis på mitt medlemskap, ergo kunne det vært fint å få orden på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Du får dette tilsendt av medlemsansvarlig så fort han får sendt giro, sjekket betaling og lagt deg opp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Men du kan bare møte på Treff på Autostern uten bekymringer Stein, du kommer ikke til å bli jaget, de er snille gutter som regel.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stein B Pedersen Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Ok, da er det bare å vente da. Godt å høre at jeg slipper å bli kjeppjaga, hvis jeg møter opp hos Autostern da Takk for svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Ok, da er det bare å vente da. Godt å høre at jeg slipper å bli kjeppjaga, hvis jeg møter opp hos Autostern da Takk for svar. Bare å dukke opp og ramse opp navn og nummer Det er en relativt grei gjeng ja, så tror nok ikke du blir jaget med mindre du kommer i bmw eller lignende... hehehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Velkommen i klubben! ... forøvrig så er det ingen som blir jaget fra treff, medlem eller ikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Olav Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 ikkje vis du kommer skyvende på ein 'yota heller ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts