HolgersEN Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Det er booket 3.stk hytter på Sanngrund Camping. En stk hytte er booket til Lokallag Stavanger's underavdeling Kristiansand V/Geir fra Fredag - Søndag. To stk hytter er booket fra Torsdag -Søndag. Disse er første man til mølla prinsippet. Påmeldte til nå er: Terje Bernt Jonas Frode Johnny Arnfinn Torstein Sven Håkon Tor Inge Morten (Lokallag Stavanger avd Lyngdal) Kim Endre Underavdeling Oslo som okkuperer soffen: Alexander Nygård Frode Strand Meld dere på her så oppdateres listen regelmessig Dersom det blir mange påmeldte tidlig så booker vi ei hytta til AVREISE TORSDAG 23. AUGUST 12.00 FRA RASTEPLASSEN ETTER ÅLGÅRD PÅ VEI SØROVER... Reiserute er ikke helt bestemt, men et forslag er fra Ålgård - Tosdag - Evje åsså videre kor eg ikke vett kor e... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabcruser Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Johnny ringe for noen uker/ mnd og holdt av plass til meg på "ekko" hytte, men mer veit ikkje jeg... Trenger sikkert ikkje fast køye jeg da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Johnny ringe for noen uker/ mnd og holdt av plass til meg på "ekko" hytte, men mer veit ikkje jeg... Trenger sikkert ikkje fast køye jeg da løs køye = ikea reise seng ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Er det plass til underavd. Oslo og omegn også? Hvis det kniper med hytter, så tar jeg bare med vogna. vi trenger i grunn bare plass fredag --> lørdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Det tror jeg ikke er noe problem Frode...hvor mange blir dere.?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Hva skjer 23-26 august? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Hva skjer 23-26 august? MB treff på Vålerbanen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Det tror jeg ikke er noe problem Frode...hvor mange blir dere.?? Underavdeling Oslo teller 2 stk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Det tror jeg ikke er noe problem Frode...hvor mange blir dere.?? Underavdeling Oslo teller 2 stk. Er nok ikke noe problem siden det er sovesoffa til to i alle hyttene. Terje skriver du opp 2stk på soffa fra Fredag til Lørdag i første innlegg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Hva skjer 23-26 august? Følger du ikke med Kenneth..?? Kryss av i kalenderen, dette er et av årets høydepunkter..!!... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 sovesoffa til to Kanskje jeg skulle ta med vogna .. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Er ikke negativ til det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Hva skjer 23-26 august? Følger du ikke med Kenneth..?? Kryss av i kalenderen, dette er et av årets høydepunkter..!!... Går i surr med datoene Men den datoen er satt av ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 sovesoffa til to Kanskje jeg skulle ta med vogna .. ? Dere kan ta hvær sin sovesoffa viss det høres bedre ut Dette vil da si at vi har kun 1 plass igjen i hovedhytter fra Torsdag til Søndag. Vi får bestille en hytte til, dersom det dukker opp 4stk til som trenger overnatting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Dere kan ta hvær sin sovesoffa viss det høres bedre ut Alexander er trivelig han, men ja.. det høres bedre ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Da er det spikret....flott... Kommer det flere nå så må vi vurdere å bestille en hytte til..... slett ikke værst...kan bli god stemning på Sanngrunn med så mye godtfolk.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Mygghelvete Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Til info: Sanngrund er nå fullbooket denne helgen, godt vi bestilte tidligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Hekkan....populær plass..??... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Fikk påmelding av 4personer til i dag og skulle bestille en hytte til men det gjikk ikke Er satt opp på venteliste i håp om at noen avbestiller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Hekkan....populær plass..??... blir vel årets sommerfest for mygg og knott dette her da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Fikk påmelding av 4personer til i dag og skulle bestille en hytte til men det gjikk ikke Er satt opp på venteliste i håp om at noen avbestiller I følge lista her i tråden er vi 7 stk i hver hytte, korrekt..?? Er hyttene til 6 eller 8 pers.? Påmeldte til nå er: Terje + 1, Bernt, Jonas, Frode, Johnny, Arnfinn, Torstein, Sven Håkon, Tor Inge, Morten (Lokallag Stavanger avd Lyngdal), Kim Endre Underavdeling Oslo som okkuperer soffen: Alexander Nygård, Frode Strand Skal Geir ha hele hytte nr 3 alene....eller er det muligheter for å hive inn en eller 2 der og....?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Ta det med ro viss vi ikke får en hytte til eller dette ordner seg på andre måter, skal vi nok få plass. Der det er hjerterom er det husrom....eller hvordan var den igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Eg tog en telefon te gammlå på vilmarksporten, hu hadde plass, me va hjerte velkomne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Eg tog en telefon te gammlå på vilmarksporten, hu hadde plass, me va hjerte velkomne Torstein, om du gjør alt det du kan for å fokke opp stemningen her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts