Lars Alex Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 DA BLE DET SOMMERHJUL I DAG.....!!!!!!!!!!! Utrolig deilig, men vil ikke ha noe forsinka snøfall....!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Bilde?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Har ikke lagt om til vinterhjul ennda jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted March 13, 2012 Author Share Posted March 13, 2012 Har ikke lagt om til vinterhjul ennda jeg He, he. Bra Fredrik.......... Rolf Åge, det ligger så mange bilder under tråden om bilen min, så, jeg gadd ikke å legge ut et til. Begynner å bli gammel, vettu...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 DA BLE DET SOMMERHJUL I DAG.....!!!!!!!!!!! Utrolig deilig, men vil ikke ha noe forsinka snøfall....!!!!! Men pokker da... bor ikke du i Skaun eller deromkring? Er det mindre snø og is-drit der enn det er i sentrum? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Det er isfritt og knapt snø igjen i Sørum i hvertfall. Tørre og fine veier, mange varmegrader. Gleder meg til å kjøre W108 på jobb i morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted March 13, 2012 Author Share Posted March 13, 2012 DA BLE DET SOMMERHJUL I DAG.....!!!!!!!!!!! Utrolig deilig, men vil ikke ha noe forsinka snøfall....!!!!! Men pokker da... bor ikke du i Skaun eller deromkring? Er det mindre snø og is-drit der enn det er i sentrum? Jeg bodde på Løken i Aurskog-Høland, men det er et par-tre år siden. Bor på Romsås i Oslo og i dag hadde vi 17 grader og strålende sol. Bare å legge om...!!! Alexander, jeg håper du tar en tur på Autostern med resten av lokallag Oslo i morgen. Har veldig lyst til å titte på 108'n din.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 DA BLE DET SOMMERHJUL I DAG.....!!!!!!!!!!! Utrolig deilig, men vil ikke ha noe forsinka snøfall....!!!!! Men pokker da... bor ikke du i Skaun eller deromkring? Er det mindre snø og is-drit der enn det er i sentrum? Joda, bor i Surnadal, men bilen har stått pal i hele vinter etter ett mer eller mindre mislykket girkasse skift. Så ble aldri til at jeg gadd å legge om (den er på vegen igjen nå, sålenge de er tørre ) -edit- trodde du siktet til meg --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=66.691020,15.429741 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Jeg bodde på Løken i Aurskog-Høland, men det er et par-tre år siden. Bor på Romsås i Oslo og i dag hadde vi 17 grader og strålende sol. Bare å legge om...!!! Alexander, jeg håper du tar en tur på Autostern med resten av lokallag Oslo i morgen. Har veldig lyst til å titte på 108'n din.... Jeg vet ikke om jeg rekker enda, skal på bandøvelse i kveld også. Dessuten er det jo biff og blowjob-dagen i dag, så må ha litt tid til det. Middagen altså. W108en får ny rutepakning i dag, så den er nok mest sannsynlig ikke ferdig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted March 15, 2012 Author Share Posted March 15, 2012 Jeg bodde på Løken i Aurskog-Høland, men det er et par-tre år siden. Bor på Romsås i Oslo og i dag hadde vi 17 grader og strålende sol. Bare å legge om...!!! Alexander, jeg håper du tar en tur på Autostern med resten av lokallag Oslo i morgen. Har veldig lyst til å titte på 108'n din.... Jeg vet ikke om jeg rekker enda, skal på bandøvelse i kveld også. Dessuten er det jo biff og blowjob-dagen i dag, så må ha litt tid til det. Middagen altså. W108en får ny rutepakning i dag, så den er nok mest sannsynlig ikke ferdig. He, he. Ble det ....Biff....!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Hele dagen skar seg. Fikk pasta og var sjuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Hele dagen skar seg. Fikk pasta og var sjuk ...ble bare blowjoben du fikk ut av dagen igår da?? :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Selvsagt. Enkelte tradisjoner kan man ikke la glippe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts