Kenneth_ss Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Daa har jeg vært i oslo og kjøpt meg w212 (220 cdi Avantgarde) Planer er 20" * Montert KW coilover (justerbart) *Montert E63 look styling fra mbsca shoppen. *Montert diverse carbon detaljer *Montert fram leppe Legger bare ut ett bilde nå, så men kommer mere etterhvert Det er ein 220cdi 2010mod Avantgarde med diverse utstyr som parksensorer,svart skinn, lyspakke, xenon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Tøff bil ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted March 14, 2012 Author Share Posted March 14, 2012 Tøff bil ! Takker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted March 14, 2012 Author Share Posted March 14, 2012 Hvor/hvordan finner jeg utstyrsliste til bilen min? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted March 22, 2012 Author Share Posted March 22, 2012 Fikk igjenn bilen i dag, ferdig tonet ruter legger ved noen bilder Så måtte jeg jo prøve 19" felgene min fra w124 turbon. Det er litt lite, så nermere sommeren blir det 20" Hva syns dere? for lite med 19" ja?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Gratulerer med ny bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olepeder Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Litt stilig med sedan også Gratulerer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted March 22, 2012 Author Share Posted March 22, 2012 Takk takk Jaa, det er Sedan som er tingen vettu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jøran89 Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Flott bil kenneth! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Gratulere med ny flott bil 19" ser litt lite ut ja, men ser du har planer om coilovers... få justert høyden så handle hjul da. kan jo kjøre breie 19" (og laaav) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted April 3, 2012 Author Share Posted April 3, 2012 takker for det Legger ut sisste bilde jeg tok før jeg reiste ut på sjøen. Kommer vell flere sommer-bilder ettervært Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus K Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Hvor/hvordan finner jeg utstyrsliste til bilen min? Kan finne for deg, hvis du sender meg VIN koden til bilen på PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted April 11, 2012 Author Share Posted April 11, 2012 Reiste ut på sjøen for ca 14 dager siden, ikke en snøflekk var å se, og sommerfelger var montert. måtte parkere bilen utom garasjen før jeg dro pga ein liten MB190 som okkuperer den. når jeg kom til norskekysten igjen etter ca 9 dager pipplet det ei mms melding inn på mobilen og dette var syne jeg møtte Her holder pappa på å graverfrem Gullet mitt Heldigvis kommer snøen bort nå fremmover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted April 16, 2012 Author Share Posted April 16, 2012 Ser ut som sola har fatt fram bilen min igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted May 8, 2012 Author Share Posted May 8, 2012 Hadde det litt morsomt med kameraet i dag så da ble det bilder av bilparken. mangler w124 turboen da. men det får bare være Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Du som er i Surnadal på nmgk treff? --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?1awdxt Stemmer vel det ja var der med 190 å w212 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted May 23, 2012 Author Share Posted May 23, 2012 Satt og så gjennom eldre tråder om mbsca-shoppen her på forumet, fikk inntrykk av att det var dårlig greier. men jeg bestemte meg for å kjøpe "E63 look" styling til min w212 uansett, det sto opp mot 4-5 uker ventetid om ikke på lager, og lageret var tomt. jeg betalte med kredittkort der og da. og nå etter 5 dager ringer tollen meg og sier pakken er kommet. så nå er moms og toll betalt, så regner med stylingen vil være i hus etter helgen Nå vet ikke jeg om det er noen fraktskader. men det vill vise seg når pakken er kommet i hus Så er "K&W verson3" senkesett bestilt, og er på vei. Håper jeg får ferdig begge bilene til våler treffet, da jeg måtte reise på sjøen nå før gol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted June 2, 2012 Author Share Posted June 2, 2012 Da er E63 look stylingen kommet i hus Kommer bilder Fikk tilbakemeldig fra KW levrandøren at dem kunne ikke skaffe KW Verson 3 med tuv papirer, så da ble det KW Verson 1 istedenfor. dette er nå på vei Så har jeg bestilt meg liten vinge og bakrutevinge. som nå er til lakkering i usa Så det ser lyst ut for vålertreffet for den ene bilen vertfall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted June 6, 2012 Author Share Posted June 6, 2012 Da er nye felger Bestilt :-D Hva suns dere?? tror dere det blir bra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted June 6, 2012 Author Share Posted June 6, 2012 Blir bra det her Bare lurer på hvordan kvaliteten på frontfangeren er og kanskje du kunne tatt noen bilder av den? Bilder kommer vettu men er på jobb til sjøss, så har ikke fått åpnet kassen Det klør i fingrene etter å få komme seg hjem nå ja håper att alt er ferdig til Rudskogen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent a.L. Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Hvilke dim er det på felgene? hvilke dekk-dim tenker du å bruke? Kom deg hjem å få ut noe bilder!! tror dette blir nice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted June 7, 2012 Author Share Posted June 7, 2012 Hvilke dim er det på felgene? hvilke dekk-dim tenker du å bruke? Kom deg hjem å få ut noe bilder!! tror dette blir nice 20x8.5 ET42 20x10.0 ET54 etter Mandrus sin egen anbefaling på nettstedet deres. Dekk er jeg ikke sikker på ennå, men felgforhandleren min finner sikkert ut dette Skal prøve å få noen hjemme til å sende meg noen bilder blir litt lenge å vente til 20.juni Hei. 20" på en w212 er rå har det selv på min, jeg jeg kjøre 9x20" fremme og 10x20" dekk 295X25x20" med ET44 lorinser oppsett. jeg tror at med 10x20"ET 54 kommer felgerne for langt inn, kommer jo ann på hvilken dekk dim. du skal ha ET 44 både fram og bak da eller? det jeg bestiller er nå fra mandrus sine egene anbefalinger litt surt om det ikke blir rett. Felgene: http://www.mandruswheels.com/stuttgart.php Fitment http://www.mandruswheels.com/appguide_mercedes_multi_piece_wheels_stuttgart_20_inch_wheels.php Hei her er oppsettet jeg fikk anbefalt av Lorinser http://www.ebay.de/itm/20-Zoll-Lorinser-RS9-fur-Mercedes-Benz-MB-E-Klasse-Coupe-W207-auch-AMG-Modelle-/200698806538?pt=Auto_Felgen&hash=item2eba94c10a når det gjelder ET 55 kontra ET44 er det jo bare 10mm. på min bil er det perfekt med et44 10x20"295x25x20" bak, fremmehar jeg 9x20" et44 med 245x30x20" dette pga.jeg har 4matic, der har jeg vudert og space ut 5-10mm Ja, vi får se når dem kommer nå jeg liker litt dekkstrekk jeg da og veldig lav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted June 7, 2012 Author Share Posted June 7, 2012 Har du titta på Vorsteiner? De har mye slike detaljer i karbonfiber,lepper og spoilere,som ikke er så vulgært. Jada likte framleppa, diffuseren og vingen kjempegodt. var egentlig planen, men settet koster 45.000 ssperformance som er levrandør for vorsteiner i norge. og om jeg bestilte hele settet kunne jeg få det for 45. pris per stk var groteske Carbon koffertlokk spoiler 12.700,- Carbon diffusor til bakfanger 18.300,- Carbon frontspoiler 17.300,- dette ble litt i dyreste laget for meg altså Veldig surt å ta neppå med ei leppe for nesten 20k men tror jeg skal bestille diffuser fra RevoZport den Carbon RZ Diffuseren. den koster bare 5000. og er nesten like fin og clean som vorsteiner sin Vinge og bakrutevinge er bestilt og på vei. så leter jeg fortsatt etter framleppe helst under 10k. Holy shit for noen priser Vel,ser det begynner og poppe opp slike detaljer rundt omkring på US biler. Kanskje noen gode tips og hente hos forum i USA. Uansett,blir spennende og følge med på,w212 har jo aggresiv utstråling orginalt,så en litt detaljert "E63" må bli helt rått Sitter og ser over forsjellige forum og med litt ørne-øyner på ebay kan hende jeg går for ei clean universal ei om jeg ikke finner noe Brabus si leppe til E63 er jo ogå veldig pen, men den koster 22k på autoroyal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted June 9, 2012 Author Share Posted June 9, 2012 Da var vinge og bakrute vinge i norge Sendingen er til importvurdering 09.06.2012 12:37, OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE Etter som jeg har sota bakrute og planer om å legge på svart folie på taket, skal jeg kansje lakkere bakrutevingen sort? eller skal jeg ha sølvgrått tak ooog sølv bakrutevinge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M Posted June 10, 2012 Share Posted June 10, 2012 Etter som jeg har sota bakrute og planer om å legge på svart folie på taket, skal jeg kansje lakkere bakrutevingen sort? eller skal jeg ha sølvgrått tak ooog sølv bakrutevinge? God idè! Det ville jeg også gjort! Vi har det på en demo bil hoss oss på BOS Bergen (den har panoramatak og sort bakrutespoiler) Råflott Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts