Kenneth_ss Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Fikk kjøpt meg ein 190 veeldig billig, var ei vennine som hadde bruk for raske penger, Bilen er ein 2.0 bensin, og er så å si strøken, nesten ikke ein rustflekk på den, hun hadde kræsja i en benk eller noe, så rieger evo framfangeren var knust å panseret va det bulk i, og lykta var knust, jeg hadd jo alt liggende, så d var fort fikset, så gikk jeg inn på finn og kjøpte ett veldig billig sett av 2,3 16v styling. jeg skal bare bruke bak og framfanger så blir det salg så fort jeg får lakert fangerene dette er slik den såg ut når hun hadde den strøkent interiør fant ett sigarettmerke i baksetet, det er vell det hele mitkonsollen er lakert svart nå Dette er bilen nå, her prøver jeg på mandrus felgene som hører til C-klassen min Så fikk jeg 16v fangerene i dag, måtte prøvemotere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted March 19, 2012 Author Share Posted March 19, 2012 Da er bakfanger nedpussa og grunna, ligger på herding og tørking her i stua er litt kaldt i garasjen ennå Så er jeg nesten ferdig med framfanger bare litt finpuss nå, så grunning så blir det forhåpentlig vis levering till lakk i mårra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted March 22, 2012 Author Share Posted March 22, 2012 Her er framfanger ferdig grunnet den skall være ferdig lakert på verksted i mårra, så da skal jeg ta bilder av bilen ferdig montert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Grattis med ny bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HåvardR Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Flott bil! Kor mykje tenker du å selge den for, visst du ikkje blir for glad i den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Hvorfor ikke bytte sideskjørt og sacco og? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted March 27, 2012 Author Share Posted March 27, 2012 Hvorfor ikke bytte sideskjørt og sacco og? Det var plana, men 2,3-16v stylingen jeg kjøpte hadde ikke med hjulistene, å skal det bli pent så må alt være der, så jeg tok det enkle valget + minndre å pusse ned og billigere jeg liker selfølgelig komplette 16v stylingen mye bedre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted April 20, 2012 Author Share Posted April 20, 2012 Da var nylakkerte fangere i hus blir vell montering og bilder av ferdig produkt til neste helg legger ved noen bilder, litt dårlig mobilkvalitet men Så bestilte jeg gjærne godt nye felger , fra medlemstilbudet Charlie kom med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted May 2, 2012 Author Share Posted May 2, 2012 Da etter litt om og men er felgene kommet og stylingen montert Og bilen har fått en ny sjangse i bil-livet så får jeg se om jeg får solgt denne da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 Ble jo kjempebra dette Kenneth Men skal du selge allerede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted May 2, 2012 Author Share Posted May 2, 2012 Ble jo kjempebra dette Kenneth Men skal du selge allerede Ja det ble kjempe bra prøvde å kjøre over diverse "søkk" i veien, og det subbet ikke i det heletatt Ja nå har jeg 4 biler, så må selge 2 for å få færdig turbo bilen (til våler) og få fikset litt utsende på w212en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted May 3, 2012 Author Share Posted May 3, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34691742 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted May 6, 2012 Author Share Posted May 6, 2012 Knipset noen bilder til anonnsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts