FrodeS Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10061416 Her er det noen som har fått bot for å ha stått parkert i 3 døgn, men vedkommende hoster opp bevis for å ha stått der maksimalt to døgn. Det normale ville jo da vært å legge seg helt flat, beklage at det dessverre har skjedd en feil, trekke boten og sende en blomsterkvast med en beklagelse til den som er blitt feilaktig bøtelagt. Da ville jo saken vært ute av verden, og alle fornøyd. I stedet velger man å si : "de ikke kan finne minnebrikken hvor bildet av Johansens bil fra 9. desember er lagret. Men de ser ingen grunn til å betvile at boten ble ilagt korrekt. - Men kunden har dokumentert at bilen hennes stod parkert på Gardermoen 8.-10. desember? - Det tror jeg ikke noe på. Jeg kan ikke bevise noe, men tør ikke påstå at parkeringsvakten har gjort noe feil, sier Jan Støkkebo, daglig leder, i Smart Security." Tydeligvis er det viktig å få siste ord. Godt gjort, Smart Security. All reklame er ikke nødvendigvis god reklame. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iNDiANER Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Så denne saken jeg også. Når de i tillegg ikke er medlem av klagenemda, kan man jo lure på hvorfor? Helt utrolig at de ikke tenker på omdømme, men i forhold til andre virksomheter er de jo sånn sett i en særstilling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 10, 2012 Author Share Posted March 10, 2012 Så denne saken jeg også. Når de i tillegg ikke er medlem av klagenemda, kan man jo lure på hvorfor? Helt utrolig at de ikke tenker på omdømme, men i forhold til andre virksomheter er de jo sånn sett i en særstilling. Både og. Parkeringsselskapene er jo avhengig av steder de kan drifte for å tjene penger. Hvis et selskap har rykte på seg for å være ekstra kranglete, vil nok en del vegre seg for å leie dem inn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts