Sverre Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Jeg har to ting jeg lurer på: ASD'en går på ved en viss fart, ca. 105 på speedometeret, lampa som indikerer at ASD'en slår inn kommeri hvertfall på... Vet noen hva grunne til dette kan være? Og hva jeg evt. kan gjøre for å fikse dette? Det er også en hylelyd i bakakslingen et sted i ca samme fart. Pluss at den lager en slags "bromle"lyd av og til i helt lave hastigheter og kanskje oftest i revers... hjelp? Den andre tingen: Vibrasjonsdemperen på motoren har røket, og så lurer jeg på om det går an å bytte denne uten å demontere hele vifta og da radiatoren osv..?? På forhånd tusen takk for hjelp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Erik S. Mangerøy Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Forskjellig rullediameter på hjula framme og bak. Du må nok demontere litt for å bytte svingningsdemperen, er jo nokså trangt nedi der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Posted March 11, 2012 Author Share Posted March 11, 2012 Så da kan det være nok å sjekke lufttrykket på dekka kanskje? Har du byttet den demperen noen gang? På 300 TDT? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Posted March 12, 2012 Author Share Posted March 12, 2012 Tenker jeg skal fylle på olje på klokka på bakakslingen.. Vet noen hvilken olje jeg bør bruke? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts