repvik Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 På grunn av problemer med brukersynkronisering på den gamle versjonen av forsiden, så har vi plutselig byttet forside. Sjekk den ut på mbentusiastklubb.no Jeg regner med diverse feil i nær framtid. Sleng inn en melding i tråden, så skal jeg få fiksa ting etterhvert som jeg får tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Innmelding og verveskjema fugerer ei. Ellers en topp forside, digger den! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 9, 2012 Author Share Posted March 9, 2012 Innmelding og verveskjema fugerer ei. Ellers en topp forside, digger den! Funker nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre Næss Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Stillig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Denne var flott. Mye mer moderne og "i tiden". En kjempe jobb av ham som har lagd den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Også kommer jeg igjen med spørsmålet: Hvorfor heter det ikke Mercedes-Benz Entusiastklubb? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Også kommer jeg igjen med spørsmålet: Hvorfor heter det ikke Mercedes-Benz Entusiastklubb? Det la jeg faktisk ikke merke til under gledes rusen over en ny og moderne forside. Det siste jeg hørte, var at vi nå har lov til å kalle oss det, men må vente litt med logoer. Regner med at en i styret kan svare på dette??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 10, 2012 Author Share Posted March 10, 2012 Også kommer jeg igjen med spørsmålet: Hvorfor heter det ikke Mercedes-Benz Entusiastklubb? Det la jeg faktisk ikke merke til under gledes rusen over en ny og moderne forside. Det siste jeg hørte, var at vi nå har lov til å kalle oss det, men må vente litt med logoer. Regner med at en i styret kan svare på dette??? Hvis dere retter oppmerksomheten mot tittellinjen øverst i nettleseren, så står det faktisk Mercedes-Benz Entusiastklubb. Men selve logoen har ikke blitt byttet ennå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Også kommer jeg igjen med spørsmålet: Hvorfor heter det ikke Mercedes-Benz Entusiastklubb? Det la jeg faktisk ikke merke til under gledes rusen over en ny og moderne forside. Det siste jeg hørte, var at vi nå har lov til å kalle oss det, men må vente litt med logoer. Regner med at en i styret kan svare på dette??? Hvis dere retter oppmerksomheten mot tittellinjen øverst i nettleseren, så står det faktisk Mercedes-Benz Entusiastklubb. Men selve logoen har ikke blitt byttet ennå Det gjør det ikke hos meg........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 10, 2012 Author Share Posted March 10, 2012 Hvis dere retter oppmerksomheten mot tittellinjen øverst i nettleseren, så står det faktisk Mercedes-Benz Entusiastklubb. Men selve logoen har ikke blitt byttet ennå Det gjør det ikke hos meg........ Hva står det helt øverst hos deg da? Se heeeelt øverst her: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Her står det: http://www.mbentusiastklubb.no Eneste nye er no, i stedet for com. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 10, 2012 Author Share Posted March 10, 2012 Her står det: http://www.mbentusiastklubb.no Eneste nye er no, i stedet for com. Det er domenenavnet. Hvilken nettleser er det du bruker? Å bruke mercedes-benzentusiastklubb.no blir litt i lengste laget for min del. Men for all del, gå inn på http://mercedes-benzentusiastklubb.no/ (PS: Det fungerer også med http://mbek.no/) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KL Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Vi mangler litt informasjon om lokallagene fremdeles. Jeg oppfordrer lokallagslederene til å sende meg forslag og info om hva di vil ha der. Send E-post til: web@mbentusiastklubb.com eller PM meg her på forumet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts