Guest 4290 Posted March 9, 2012 Posted March 9, 2012 Har to S124 300tdt 4matic. Den som skal bort har cruise control, er det verdt å sette i gang med å skifte? Quote
FrodeS Posted March 9, 2012 Posted March 9, 2012 Har to S124 300tdt 4matic. Den som skal bort har cruise control, er det verdt å sette i gang med å skifte? Det er det jo bare du som kan svare på. Jeg har montert halvveis i min, men ikke fått satt inn selve "motoren" ennå. Allverden enormt jobb ser det ikke ut til å være, men jeg skal jo være litt forsiktig med å si noe før jeg har fått det i orden. Du må ut med innsugsmanifolden for å få på plass motoren og stagene, og av med rattstammen og sparkeplatene for å få på plass elektronikk og greier. Quote
Guest 4290 Posted March 9, 2012 Posted March 9, 2012 Tja, er ikke redd for selve arbeidet, men vil ikke risikere å stå fast. Opplegget står i en bil uten airbag. Bilen det er tenkt inn i har eletriskt justerbart ratt og airbag. Begge er 92-modeller, 300TDT 4matic. Det betyr at de har utslagssensor i rattet. Lar dette seg gjøre? Quote
Recommended Posts