Guest Emil Fjeld Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Skulle være flink gutt i sta å bytte pærer i mitt konsollen. Men så klarte jeg å knuse en av pærene når jeg skulle ta den ut når jeg skulle pirke den ut så gnistra det litt så ble det mørkt i alle knapper i bilen ikke i instrument panele. Har sett i sikrings boksen i motor rommet men ingen sikringer har ryki. Er det noen som har noe formening hva det kan være?? Det gjeller s124 94mod e300 4matic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Den røde til høyre for speedometeret Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Fant et bedre bilde: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Emil Fjeld Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Er ikke den sikringen bare til speedometeret. Har lys i speedometeret å det som er inni der men mangler lys i hele mitt konsollen å i justeringene på lufte dysene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Er ikke den sikringen bare til speedometeret. Har lys i speedometeret å det som er inni der men mangler lys i hele mitt konsollen å i justeringene på lufte dysene. Og det er vel akkurat det som skjer når den sikringen går. Lys i instrumentpanelet, hele midtkonsollen (++) er mørk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Emil Fjeld Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Tusen takk for hjelpen den så ut til å ha ryki den må man på Bos for å kjøpe ny sånn sikring den så rimlig rar ut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 er vel ikke noe man får tak i hvor som helst det der nei. Mener jeg ga 55,- hos lokal BOS sist jeg måtte ha en. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Emil Fjeld Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Takker da blir det en tur bort til Bos i mårra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Emil Fjeld Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Da har det blitt lys igjen det var den røde sikringen dere sa. Tak for hjelpen igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts