Lars U. Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Da var billetter til årets hapening bestillt !! 2 voksne og 2 barn på Mercedes-Benz tribune under årets tyske formel 1 løp på Hockenheimring og jeg gleder meg til dette. http://www.hockenheimring.net/formel-1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Litt over en uke til så er det avgårde-Kåre for meg og kamerater til Kuala Lumpur og Malaysia Grand Prix Det blir årets 2. F1 løp som for øvrig starter til helgen i Albert Park, Melbourne. Hockenheim er sjef og spesielt på MB-tribunen hvor det er eget AMG-show med gutter som kan håndtere disse bilene Det er en egen liten AMG-bane rett bak tribunen hvor dekkrøyken ligger tett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars U. Posted March 11, 2012 Author Share Posted March 11, 2012 KL er konge, var der for 7 år siden. nå er det faktisk lenge siden jeg har vært på løp, siste løpet var Abu Dhabi i 2009 Hockenheim Mercedes-Benz Tribune er den absolut beste å ta med barn til, fordi vi kan kjøre helt inn til tribunen og parkere 50 meter fra inngangen. slipper da å spassere flere km med slitne barn i varmen... I år var det også barnebiletter der, var ikke det sist vi var der for 4 år siden. (da sparer vi vel 320 €) i forhold til voksen pris. Det er også tak over dn øverste tribunen slik at man sitter tørt hvis det regner eller sitter i skyggen ved solsteiken som ofte blir 36 Grader under helgen. AMG stiller også ut alle modeller på baksiden av tibunen, slik at man kan prøvesitte bilene hvis man stiller seg i kø , kan man også få sitte på med AMG taxi'ene som cruiser på den lille banen på baksiden. Hvis vi bare var voksne ville jeg vurdert hovedtribunen fordi da sitter man vis a vis Pitline. og få sett mere action. Tror det blir en utrolig spennede sesong i år med mange bra biler Satser på at Nico får det litt bedre til i år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harald Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 ENDELIG. Første seier til Mercedes AMG!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Jaaaasaa. Endelig. Synd de dreit seg ut i depot eller så hadde det vært dobbeltseier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars U. Posted April 15, 2012 Author Share Posted April 15, 2012 Virkelig bra kjøring av Nico, jeg har hatt tro på ham i flere år, og når bilen også funker 100% er det som forventet, virkelig synd med teamwork'et til PIT crewet da de misset på forhjulet til MS. Jeg er også sikker at han kunne klart pallplass idag uten dette uhellet. Michael skylde ikke på mekanikeren men sa at teamet vinner og taper sammen uten å skylde på noen. ikke dårlig med 3 Mercedes-motoriserte biler på pallen idag alikevel. satser på bedre for lykke for MS i Bahrain neste uke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Ja, går bedre og bedre for Mercedes-teamet bare så forbasket synd at MS er så uheldig Selv er jeg mest opptatt av Lewis og McLaren (hvertfall så lenge de ennå kjører MB). Lewis tok pole på lørdag som dere sikkert også så, men brenn i hel..... !!! for en streng dom han fikk da han ikke fikk avlevert den literen med bensin etter kvaliken. Henger ikke på greip at han måtte starte sist i løpet pga dette. Kanskje sisteplassen for de i 3. stintet på kvaliken kanskje men.... Likevel kjørte han meget bra og kom inn på 8. plass og tok et poeng - bra det etter å ha starta sist på griden (nr. 24) Savner litt mer action i denne tråden. Det er jo endel som følger med på F1 registrerer jeg Selv var jeg på løpet i Malaysia og det var jo en kanontur. Nå er det Austin, Texas som er neste løp for meg. Får bare håpe de blir ferdig med byggingen av banen til det www.circuitoftheamericas.com Noen andre som skal på løp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars U. Posted July 16, 2012 Author Share Posted July 16, 2012 Da er vi på vei nedover med Kiel fergen for å se på Hockenheim til helgen sitter selvfølgelig på Mercedes-Benz tribune. Denne helgen trekker de ut blandt alle som har kjøpt billetter på denne tribunen bl.a RennTaxi med AMG fører og prøvekjøring av nye A-klasse på et lukket ommråde bak tribunene,. regner med de også stiller ut CLS Shooting Brake i AMG versjon , da området på baksiden er en gedigen AMG utstilling der alle biler er mulig å prøvesitte i det minste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted July 17, 2012 Share Posted July 17, 2012 Høres knallbra ut!! Var der i 2005. Blir Austin, Texas-løpet på meg neste gang i november. Flett ny bane der som bygges nå. Kos dere! Selv blir det TV-titting på meg til helga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Leketøy for dere F1 gutta http://www.model-space.com/de/auto/rb7-home/rb7-detail/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 kuult!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Grøss og gru!!!! For en vannvittig smell i løpets første sving :shock: Lenge mellom slike og det kunne lett gått med liv... spesielt Alonso var nær ved å bli hodeløs når Grosjean fløy over. http://m.youtube.com/watch?v=op_Lt-9pa90 MEN, Button vant løpet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Er omtrent bare jeg som poster her men innbiller meg at det er flere som likevel leser Jeg så at FIA hadde fått stoppet linken jeg la ut pga opphavsrett så det har kanskje ikke vært mulig å få sett starten og krasjet. Derfor legger jeg ut denne F1 Spa 2012 - Massive Crash First Lap Turn 1 - [GER] (så får vi se hvor lenge det går før den igjen blir stoppet). Pastor Maldonado hadde forresten en heftig tjuvstart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Er hyppig inn å leser jeg, så bare fortsett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Dæven døtte!!! Dette lover godt før Monza-løpet i morgen Dobbel McLaren Mercedes fremst på startgriden med Lewis Hamilton på første Jensen Button på 2. Michael Schumacher og Nico Rosberg på 5. og 7. i hver sin Mercedes AMG Spennende! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 Regner med F1 folket fikk med at Lewis vant i Austin i helga? Det var en bra bane. Nå er det bare et siste løp i Brasil så er Lewis Mercedes AMG sjåfør. Alt tyder på at Vettel tar tittelen, men det er ennå håp for Alonso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegardxf Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 løpet i austin var helt fantastisk! god bane med mange forbikjøringsmuligheter;) så practice 1 i stad i brasil. vettel og hamilton er veldig sterke der ser det ut som. og alonso er ikke helt ute av kampen, men litt vanskelig og si bare etter practice 1 blir nok veldig spennende og se hvordan dette utarter seg på søndag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted December 24, 2012 Share Posted December 24, 2012 God jul fra F1 MB AMG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars U. Posted January 2, 2013 Author Share Posted January 2, 2013 Jeg leste i dag at Sebastian Vettel ble kåret til årets idrettsmann av europeiske sportsjournalister http://sport.aftenposten.no/sport/article262102.ece Kun 74 dager igjen til F1 start Jippi !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Vurderer kvelds-løp i Singapore dette året. Noen som har vært og sett Formel 1 der ? Tilbakemeldinger ? Synes det ser ut som en ganske stilig bane midt i byen der.....og ekstra kult med at løpet går i mørket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Kun 74 dager igjen til F1 start Jippi !! Og Barcelona-billettene ble bestilt på nyttårsaften Vurderer kvelds-løp i Singapore dette året. Noen som har vært og sett Formel 1 der ? Tilbakemeldinger ? Synes det ser ut som en ganske stilig bane midt i byen der.....og ekstra kult med at løpet går i mørket Det er et knallbra løp og en meget kul by. Var på løp der i 2011. Alt er tilrettelagt for fine opplevelser. Flott by med masse ting å oppleve, kult med kveldsløp, gratiskonserter hver kveld med A-artister så jeg kan anbefale løpet på det varmeste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Vurderer kvelds-løp i Singapore dette året. Noen som har vært og sett Formel 1 der ? Tilbakemeldinger ? Synes det ser ut som en ganske stilig bane midt i byen der.....og ekstra kult med at løpet går i mørket Det er et knallbra løp og en meget kul by. Var på løp der i 2011. Alt er tilrettelagt for fine opplevelser. Flott by med masse ting å oppleve, kult med kveldsløp, gratiskonserter hver kveld med A-artister så jeg kan anbefale løpet på det varmeste. Takk for tilbakemelding. Blir det å søke litt etter flybilletter Kanskje prøve få til A380 med Singapore Airlines... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars U. Posted January 3, 2013 Author Share Posted January 3, 2013 Lufthansa flyr med billigbilletter til Singapore hvis du følger med på nyhetsbrevet fra dem på epost. jeg tror du kan få superbillige billetter med A380 via Frankfurt jeg observerte i fjor at var det lagt ut noen få billetter som klaffer med Singapore F1GP til ca 4.000,- NOK pr person. selv har jeg fløyet med Lufthansa til Abu Dhabi for under ca kr. 2.950,- pr person og møtt nordmenn på samme flighten som har bestilt noen dager etter og betalt over 13.000,- pr person. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Fillern, jeg glemte å nevne at Lufthansa har hatt kjempepriser i en god uke til bl.a. Singapore og igår var siste dagen Men lenge til løpet der så det vil dukke opp bra priser om du tegner deg på flyselskapenes nyhetsbrev. Har flydd A380 med både Lufthansa og Singapore Airlines til Changi (Singapore) og det er et imponerende fly. Eneste kjipe er at når man på andre fly har vindusete så kan man legge hodet inntil vinduet hvis man vil sove. Det går ikke på A380 pga for lang avstand fra setet til vinduet. Sist jeg fløy den flytypen (til Houston) i november så hadde jeg seterad 79 og satt ved vingen Nummereringen "lyver litt" men flyet er SVÆRT http://www.seatguru.com/airlines/Lufthansa/Lufthansa_Airbus_A380.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Fillern, jeg glemte å nevne at Lufthansa har hatt kjempepriser i en god uke til bl.a. Singapore og igår var siste dagen Men lenge til løpet der så det vil dukke opp bra priser om du tegner deg på flyselskapenes nyhetsbrev. Har flydd A380 med både Lufthansa og Singapore Airlines til Changi (Singapore) og det er et imponerende fly. Eneste kjipe er at når man på andre fly har vindusete så kan man legge hodet inntil vinduet hvis man vil sove. Det går ikke på A380 pga for lang avstand fra setet til vinduet. Sist jeg fløy den flytypen (til Houston) i november så hadde jeg seterad 79 og satt ved vingen Nummereringen "lyver litt" men flyet er SVÆRT http://www.seatguru.com/airlines/Lufthansa/Lufthansa_Airbus_A380.php Hmmm...det var synd.... Men dukker vel opp flere kampanjer kanskje. Får ta med en svær pute da kanskje, så en får støtte til flykropp. Er eneste mulighet jeg får sove på fly, er denne kombo. Vindusete og ligge inntill veggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts